Mitä mieltä olette kengännauhat auki kävelemisestä? (joku muoti?)

Kokeilin sitä ja oli kuin olisi ajanut autoa ilman turvavyötä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.11.2009 - 20:10

On sitä nuorison tyyliä taas sekin. Milloin haarat roikkuu nilkoissa, milloin hupparin huppu aina päässä, nyt sitten kengännauhat auki. Typerän näköistä, mutta kun muistelevat vanhempana sitä, häpeävät itsekin.

Kysyjän kommentti

Näin se on nähtävä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2009 - 20:14

Mitäh, tuota en vielä tiennytkään. No kaikkea sitä on. Entäs jos kaatuu nenälleen omiin nauhoihinsa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 20:38

Tuollaisille tyypeille täytyy antaa nauhattomat!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 20:49

Niillä pitäisi olla tarrat kengissä...nauhat on vaaralliset ,kun on auki..voi astua nauhan päälle..ja mennä nenälleen..Rumaa kun nauhat auki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 20:53

Ompas aika metku villitys kengännauhat auki, voipi poliisi viedä vaikka putkaan
kun tuumivat että jalat solmussa kulkee, poliiseilla ei ole joskus tarpeeksi tekemistä
niin he keksivät hupia itselleen. Syyttävät vaikka häiriköinnistä jalkakäytävällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 14.11.2009 - 21:05

Tänne Vaasaan tuo villitys ei ole vielä ehtinyt, mutta Kissanaisen pari muuta esimerkkiä on tuttuja.. :D

Housuja pidetään usein alempana, jotta peppu näyttäisi paremmalta koska muuten pylly näyttäisi joko liian naiselliselta tai suurelta (Räp-tyylisiä leveitä housuja pidetään harvemmin alempana, mutta onhan niitäkin..). Huppua taas pidetään päässä mm. sen takia jottei tarvitse keskittyä paljoa hiuksiin & huppu oikiasti komistaa.. Huomaatte sen, kun rupeatte vetämään niitä huppuja pois nuorison päältä. :D Lisäksi ainakin Abercrombie & Fitch satsaa huppareissaan nimenomaan huppuihin ja huput pitävätkin esimerkiksi. vettä ja antavat pitäjälleen vallallisen ja kotimaisen olon. Noh...

En tiedä miksi nauhoja pidetään auki, en ole nähnyt moista kertaakaan... Mutten usko, että niihin kompastutaan vaan tarkoitus saattaa olla saada kävely näyttämään huteroinnilta: ihmisten huomio kiintyy kenkiin eikä jenkkakahvoihin tjsp, en tiedä :D .. Erilaisuushan on rikkaus etc..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 21:15

noo- oo ... jos tykkää kompastella nauhoihinsa , niin mikäs siin sit ... antaa mennä vaan nauhat auki ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 21:34

Joo-o. Ennen piti raottaa pikkareita nähdäkseen pepun. Nyt pitää raottaa peppua nähdäkseen pikkarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 22:01

Vaasalainen x antoi aika tyhjentävää juttua--hyvä. Muistaakseni joskus 80-luvulla tais olla samankaltainen trendi, jolloin lenkkarinnauhat olivat löysästi sidotut. Tosta kokonaan auki-jutusta en ole kuullut enkä havainnut sellaista. Jos se on totta, niin mielestäni se on typerää ja epäkäytännöllistä--jopa vaarallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 11:34

Nuorisomuoti on sellainen ohimenevä asia. Eivät ne kovin pitkään jaksa kulkea laahustaen kengännauhat auki.On vähän koomillista katsella,kun lökäpöksytyyppi yrittää juosta,kengännauhat auki.Siitä ei tule yhtään mitään.Naurua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 12:19

outo muoti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 12:24

Ei ole hyvä juttu lainkaan voi kompastua kun nauhat ovat auki.Laiskuutta varmaan kun ei nauhoja haluta solmia kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 13:11

Onko se muotia?Mun mielestä niitä on löntystellyt viime vuosina housun persukset polvissa,huppari roikkumassa niillä kaljapullon harteilla ja lippa vinossa.Kerran huomautin tai varoitin yhtä tyyppiä pitkistä tennarinauhoista,kun meni jyrkkiä rappusia ylös,mutta tyyppi mulkkas mua ja mutisi vaan:"HÖH!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 13:56

Vaarallinen laiskuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.11.2009 - 03:01

no on ruma muoti siinä vaiheessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 05:40

ainahan noita silloin tällöin näkee, mutta luulisi oppivan suht koht nopeasti, muutaman kerran kun turvalleen tupsahtaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 14:33

Monessa kengässä on niin lyhyet nauhat että eihän niitä edes saa kiinni,
ilmeisesti suunniteltu juuri tuohon tarkoitukseen.