X
Kysytty: 14.11.2009 - 18:28

Heräsin 16:30.. Mikä minuu vaivaa? :D

Miten saatte itsenne aamulla hereille? Jos en pistä herätyskelloa soimaan nukun aina väh. kolmeen.... Olenko sairas?

Lisätty: 14.11.2009 - 21:07

Menin nukkumaan 03:00 ja nukahdin 05:00...

Avainsanat: nukahtaminen nukkuminen unirytmi herääminen x

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2009 - 19:52

Tähän on helppo vastata: Vuorokausirytmisi on ulkona kuin lumiukko.
Korjaukset asiaan: Aamulla ylös 6.45 ruokailu sopivaan aikaan, ei liian myöhään
illalla, päivälenkkeily, nukkumaan illalla klo 22.00.
Tätä rytmiä kun teet kaksi kuukautta niin olet kunnossa.

Kysyjän kommentti

Kiitos! Pistän harkintaan. :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2009 - 18:48

Taidat vaaan kusettaa meitä vanhoja!!! Oletkos himelöinnyt vähän pitempään kuin me yli nelikymppiset???? Auts!!! herää jo!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 18:51

Eräällä ystävälläni oli pari vuotta sitten paha "pöönautti". Kun hän viimein älysi mennä lääkäriin niin tuli heti puoli vuotta sairaslomaa ja ehdoton kielto edes ajatella työasioita. Hän nukkui ensimäiset kolme kuukautta käytännöllisesti katsoen koko ajan. Mitä nyt välissä söi ja joi ja kävi wc:ssä ja pesulla, muuten sängyssä koko ajajan. Nyt jätkä vetää taas entistä pirteempänä mutta osaa olla ottamatta liikoja paineita itselleen. Jos unirytmisi on muuten vaan sekaisin, niin käy ihmeessä lääkärillä ennenkun "mopo karkaa hankeen".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.11.2009 - 19:10

Kukutko kaiket yöt. Ei silloin ole ihme jos päivät nukkuu. Mutta jos unirytmisi on oikeasti sekaisin vaatii se vähän selkärankaa itseltäsikin. Nouse aamulla ajoissa ja mene illalla nukkumaan ajoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 20:36

väsymys.. mihin aikaan oikeen menet nukkumaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 21:38

Mää eppäilen, ett sua väsyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 12:42

Lisäyksessäsi on vastaus kysymykseesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 06:04

'normaali' unentarve lienee 6-9 tuntia vuorokaudessa (henkilökohtaisia eroja), tilapäisesti voi kasvaa varsinkin jos sitä univelkaa on kasaantunut, noiden rajojen yli jos rupee jatkuvasti menemään, olisi varmaan parasta ruveta etsiskelemään syitä