Vaikuttaako alkava lentäjien lakko elämääsi mitenkään?

Avainsanat: lentäjä lakko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.11.2009 - 06:09

ihan mukavaa noin henkilökohtaisesti
taisi tulla ainakin yksi ylimääräinen 'vapaaviikko'

tekemättömiä hommia ihmetellään sitten myöhemmin

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2009 - 17:50

Minun elämääni se ei muuta mitenkään,en ole ollut lentokoneessa ikänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.11.2009 - 17:55

Ei vaikuta millään lailla. Perheessä ei ole lentäjiä, en ole matkustamassa lentäen mihinkään, siis miksi vaikuttaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 18:25

Ei vaikuta. Maailmalla on koneita ja lentäjiä riittävästi suomenkin tarpeisiin vaikka yksi toimija putoaisikin pelistä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 14.11.2009 - 18:31

ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 18:44

Vaikuttaa. Iltapäivän olen täpissyt ja toivon, että pomo pääsee sinne minne haluaa. Ja perjantain ohjelma ítselläni on jotain muuta kuin olisin halunnut.... siis työasiaa.
huraaa lentäjät!!! Antakaa palkastanne se, mikä meille duunailijoille kuuluu!!!!! Dengi, dengi, daitse!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 19:31

Mä haluisin kyl olla lentäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 20:36

ei paitsi jos se on vielä joulukuun lopulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 20:49

Ainut harmi tässä nyt on jos lakko kestää pitkään niin ssatu ei pääse Floridaan,
toivotaan napsulaiset että hän pääsee lomalle ja lakko päättyisi ennen hänen
lentovuoroaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 21:00

Ei harmita..kun ennätin tehdä jo reissun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 21:14

Ei suoranaisesti. Työasioihin kyllä saattaapi vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 22:45

pari viikkoa ei häiritse yhtään,
jos näyttäisi venyvän pidemmäksi täyttyy ruveta miettimään vaihtoehtoisia yhteyksiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 12:40

Jos lakko ei lopu ennen helmikuun alkua, niin silloin vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 21:46

Ei vaikuta muuten kuin välillisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.11.2009 - 03:02

ei vaikuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 08:51

Työmatka tällä viikolla Ouluun, onnistuin muuttamaan lennot. Lomamatkat eivät ole pakollisia eikä niitä ole suunniteltu edes tälle ajalle koska lakon mahdollisuus oli niin suuri.
Muutoksia näytti tulevan myös Finncomin lentoihin, yksi ystävä lähti eilisiltana Vilnaan ja ainakin tämän päivän Vilnan lennot oli peruutettu. Tänään piti lähteä ekat Finncomin lennot joista nyt riidellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 12:18

ei todellakaan. en pidä lentämisestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 14:24

Ei vaikutusta.
Lentokenttä on suhteellisen lähellä mutta ihan tästä yli ei mene mitään reittiä joten edes ylilennon kannalta tuolla ei ole merkitystä.