Oliko teillä kylmä aamu (ulkona)? Mitä mieltä pakkasista.

Minun mielestäni ei haittaa, se on pukeutumisesta kiinni.
Aamulla kaupungilla nuorempi kaveri valitti kylmyyttä, hänellä ohut takki, kesä kengät ja ei päähinettä, -8C.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 12:32

Eilen aamulla oli -5. Mutta tuuli oli purevaa. Pakkaset kuuluvat maahamme, ne on otettava vastaan asianmukaisin varustein.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2009 - 14:50

Lappeenrannassa -4 on kyllä raaan tuntuinen ilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.11.2009 - 15:31

Inhoan pakkasta ja lunta. Onneksi ei ole vielä kovin kylmä. Taitaa olla nelisen astetta pakkasen puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 15:49

Ei paleltanut aamu-lenkillä ollessani.Vilu-kissana kuitenkin pysyttelen kovilla pakkasilla mieluummin sisätiloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 16:17

Puoli yhdeksän maissa -4,7. Tasaisesti -5 läpi talven olis just sopiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 16:35

Aamulla en katsonut mittaria.. Ilasta oli 6 astetta...nyt näyttää olevan 2,7 pakkasta..eli ihanne talvisää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 16:43

Aamulla oli 10 astetta pakkasta ja aurinko paistoi noin kaksi tuntia. Sitten alkoi pilveillä ja nyt on enään 2 pakkasastetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 16:53

Aamulla 9 astetta.Saa olla vähän pakkasta,niin pöpötkin kuolee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 19:45

Aamulla tais olla -10 astetta. Tulis ny kerranki kunnon talvi tänne länsisuomeen, muuten myyn kaikki sukset ja kelkat pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 19:56

Sen verran karski ukko olen että minua ei pakkaset hätyyttele millään tavalla.,
on nääs tullut tienattua mania tuolla luonnossa koko viime talven.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 20:38

oli miinusta hiukan.. vihaan pakkasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 14:21

Viimeinen pari viikkoa on täällä ollut joka päivä pari astetta pakkasta.
Ei ole estänyt pyöräilyä eikä mitään muutakaan liikkumista, talvi on vasta edessä.