Eilen vapaapäivänä yllätin vaimoni.

Ja kyllähän sitä kiitosta tuli. Voi veljet. Suosittelen. Vaikka kyllä pitää todeta, etten joka työpäivän jälkeen jaksaisi tuota tehdä. Mutta vaimo se vaan tekee ja hemmottelee vielä tällaisen ukonretaleen pilalle. Taidan olla onnenpoika.
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/24122

Avainsanat: kotityöt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2009 - 10:46

Onnenpoikapa hyvinkin. Aina kannattaa yllättää ainakin myönteisellä tavalla ja kun tietää että toinen arvostaa tekemisiä. Lisää sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2009 - 10:32

Varmaan illalla jouduit vielä sänkyhommiin?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 10:36

Olet oikea onnen Pekka.Kiltteys kannattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.11.2009 - 10:36

Onnenpoika olet. Nyt tiedät, että voit toisenkin kerran yllättää vaimosi samalla tavalla, niin myös hän yllättää sinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 11:00

No enkös mä sitä sulle sanonut,että tulee TOSI kiitoksen kera!!!Äläkä hyvä mies valita ettet jaksa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 11:08

tiesinhän minä et vaimokultasi sinua hemmottelee ... olitkin sen ansainnut ... voisitkos ajatella , et yhdessä tekisitte nuo kotihommat , sitten jää vaimollekin aikaa hemmotteluun... puolin sun toisin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 13:05

Riittävä määrä hyviä suorituksia oikeuttaa jopa lievään itsekehuun mutta ei se vielä "taivaan" portteja aukaise.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 14:42

Ei toi nyt niin suuri suoritus ole, että siitä pitäisi palkkioksi hyppiä sänkyyn.Sehän on miehen velvollisuus siinä missä naisenkin. Miehen pitää osallistua kaikkeen yhteisen yrityksen, nimeltään, koti eteen.Olisi kammottavaa ajatella, että täällä asuisi joku tyyppi, joka vaan lojuisi sohvalla tekemättä mitään, mutta juoksisi heti kyllä kahvi-ja ruokapöytään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 22:58

hyvä kun onnistuit

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 12:13

Arvostuksesi vaimosi silmissä kasvaa koko ajan. Mistä sinunlaisia miehiä löytyy?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 09:15

Hyvä.. jatka samalla linjalla mutta ei toki päivittäin! Ei kait ole tarkoitus että mies muuntuu naiseksi vai onko?