Tekeekö sauna hyvää murrosikäisen iholle?

Ajattelin ensin pestä naamani naamasaippualla, sitten puhdistaa naamani puhdistusgeelillä ja sitten kuoria naamani kuorintavoidella & lopuksi mennä saunaan... Kannattaako?

Avainsanat: iho terveys ihonhoito

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 22:40

Sauna syväpuhdistaa ihon kuin ihon. Jos ei piittaa puhtaudesta niin sitten ei.

Kysyjän kommentti

Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 23:03

Kyllä kannattaa..saa ainakin itselle hyvän olon tunteen..Tulee todella ihana olo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.11.2009 - 23:23

Kyllä kannattaa. Saunassa hikoillessa lähtee viimeisetkin töhnät pois huokosista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 23:44

Mun mielestä kuulostaa aika rankalta kuurilta ennen saunaa,menisin ensteks saunaan kunnolla hikoilemaan ja höyryssä oleilemaan ja sen jälkeen hellävarainen puhdistus,jos enää tarpeenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 05:43

Kyllähän ne ihohuokoset siellä kuumassa saunassa aukenevat jne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 11:50

Meillä asuu teini-ikäinen uimari joka saunoo 8 krt viikossa: iho on todella hyvässä kunnossa mitä nyt kintut kuivuu välillä silloin sipaistaan perusvoidetta ja matka jatkuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 14:36

KYllä tekee.
PateT hyvä vinkki järjestykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 16:03

Ensin saunaan ja vasta sit niitä kuorintoja jos siltä vielä tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2009 - 11:59

Kyllä kaiken tuon jälkeen sinulla on tosi puhdas iho. Saunassa ihohuokoset vielä aukeaa ja viimeisetkin kuonat poistuvat.