Mistä yleensä katsot päivän tv-ohjelmatarjonnan,lehdistä,internetistä,tekstitv:stä? Mun mielestä www.telkku.com on pätevä&selkeä.

Avainsanat: tv-ohjelmatarjontatiedot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2009 - 10:22

Kaikista kätevimmin se käy telkku,com,sieltä näkee myös ohjelman sisällön.

Kysyjän kommentti

telkku on selkeä ja näpsäkkä sivusto selvittää mitä ohjelmien takana piilee!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 22:12

Minä katson seiskasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 22:15

samoin Telkusta ja paikallislehdestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 22:35

Ylen teksti TV netissä tai Telkku.com kumpi on valmiina taustalla.

Discovery täältä:
www.tv-ohjelmat.fi/index.htm...amp;chID=7

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 23:13

Ostan maanantaisin iltalehden ja sen mukana tv.lehden.Rustailen siihen sitten merkintöjäni ja alleviivailen katsottavia ohjelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.11.2009 - 23:18

Paikallisesta ilmaisjakelulehdestä tai Napsun TV-ohjelmista. Joskus muualtakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 00:54

Ylen ohjelmaoppaasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 05:56

Otan töihin mennessäni (ilmaisen)Metrolehden metroasemalta.Perjantain lehdessä on koko viikonlopun ohjelmatarjonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.11.2009 - 10:24

Suoraan telkkarikanavien ohjelmalistasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 12:45

txt tv tai täältä napsun viihdeosiosta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 11:56

Telkkusta suoraan katson ohjelmat..minusta kaikkein kätevin tapa..ohjelmalista on tosi hyvä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 11:55

Yritän katsoa kaukosäätimellä sovittimen valikosta johon saa kaikki peräkkäin. Monesti se on kyllä niin sekava että kaikkea ei huomaa ja jos ohjelman nimestä on esillä vain ensimmäinen kirjain ei todellakaan tiedä mikä sieltä tulee.
Kaikki tärkeä on varmaan tullut silti bongattua, ainakin pikkukakkonen ja muumit.