Missä on Raision lähin KOP? SYP:ssa ei kertoneet,kun on kilpaileva laitos....?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 21:41

vuonna 1995 Kansallispankki (KOP) ja Suomen Yhdyspankki (SYP) sulautuivat muodostaen Merita Pankin (sittemmin osaksi Nordeaa)

minäs vuonna sinä oikein kävitkään kyselemässä ?

(Nordea on nykyään se oravapankki)

Nordea Raisio

Varppeenaukio
21200 Raisio, Finland
+358 20 03000

maps.google.com/maps/place?r...3098426014

Kysyjän kommentti

Juu,ei löytynyt Varppeenaukiolta(asun siellä)ja myllystä ei senkään vertaa...Iski kai väliaikainen dementia tai sitten kyselin"lämpimikseni...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 20:47

KOP SYP MERITA NORDEA. Se on varmaan netissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 20:56

KOP oli ennen sama kuin orava. Liekkö noita oravapankkeja enää yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 21:00

KOP ja SYP on mennyttä aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.11.2009 - 21:24

Olematon ei voi kertoa olemattomasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 22:32

Mistä sokea tietää onko naisten sadanmetrin vai miesten sadan kymmenen metrin aidat menossa?
Toinen menee kop,kop,kop, syp ja toinen syp, syp, syp, kop.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 00:26

Onko ne jotain urheiluseuroja tai marttakerhoja.? Taitaa kuitenkin olla niin, että kysymyksesi kuuluu edelliselle vuosituhannelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 00:39

Menneen talven lumia kaipailet tai etsiskelet hyvä Tertsi,ei niitä ole näkynyt aikoihin katukuvassa,ainaskaan Hgissä mutten ole takuuvarma Raisiosta,jos Myllyssä olisis?(Onko se Raisiossa?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 14:47

Tämä taitaa olla joku vitsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 16:28

Se on sitä mennyttä hyvää aikaa..Ennen oli paljon mitä ei enään ole...