Oletteko kokeilleet tai ajatelleet hankkia piikkimattoa? Mainoksia näistä on alkanut näkyä lehdissä. Kokemuksia?

Avainsanat: piikimatto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.11.2009 - 11:50

Aika teräviltä vaikutti kun hiplasin Claes Ohlsonilla sellaista lauantaina. Jos lapsi kaatuu päälle niin menee piikit kyljestä läpi, tosin ei kai sen paikka ole lattialla muuten kuin silloin kun maataan sen päällä, mutta silti. En hanki.

Kysyjän kommentti

no minä tulin kuitenkin hankkineeksi ja ainakin jalkapohjiin tekee gutaa. Yritän seisoskella paljain jaloin 10-15 min/päivä siinä. Sen jälkeen tuntuu ihana kutina koko jaloissa. 3-5 vuotiaat lapsenlapsenikin tukkäävät koetella rajojaan ja juoksentelevat sen yli sukkasillaan. Hieman tuntuu mutta ei pahalta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 20:48

Turun poliisipiirissä on jo monta ja kyllä ne riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 20:57

tuolla Stockmannilla käydessä näin, mutta eipä tullut houkutusta hankkia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 21:00

Turussa onkin tarpeen,tuskin riittävästi.Mulla fakiirimatto,varmaan tarkoitat sitä.Ihan pätevä,Suomessa niitä on pienehköjä,mutta villitys on tullut Ruotsista ja siellä ovat erikokoisia,onko ruotsalaiset suurempia kuin me?Toisinaan unohdan maton,mutta kun otan käyttöön on ihan kivan tuntuinen(lämmin olo)
maata sen päällä tai astella ja keinutella hieroen jalkapohjien akupisteitä.Myös voi kääräistä rullalle ja pistää niskan alle ja maate.
www.fakiirimatto.com
[email protected]

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 21:04

En ole ajatellut hankkia piikkimattoa meille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 21:15

Kerran olen fakiirimattoa kokeillut enkä oikein tykännyt.
Eiköhän iho olisi ajan kanssa tottunut, mutta tuntui heti alkuun niin epämukavalta etten kyllä halua käyttää kyseistä juttua sen enempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.11.2009 - 21:19

Voisin ajatella hankkivani sellaisen. Jospa joskus, eihän sitä koskaan tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 21:43

Olen nähnyt sellaisen mutta ostaa en ole aikonut, vaikka sitä kovasti kehutaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 00:11

En aio hankkia. Se piikkimatolla makailu kuuluu hindufakiirien toimenkuvaan. Onkohan sen käytöstä olemassa jotakin luotettavaa tutkimustietoa?