Mitä mieltä tanssimisesta?

Tässä olis yksi nettilinkki, katsoin ihan mielenkiinnosta miten Raamattu suhtautuu tanssimiseen.
heavenheart.hopto.org:443/bl...gi1/?p=841
Raamattu ja tanssiminen, etsitty Googlella.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 19:27

tuollaiset tanssit jää minulta kyllä ymmärtämättä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 18:50

Meni ihan hengellisesti yli hilseen. Muuten tavalliset tantsut ok, kivaa, hyvää kuntoilua. Meikäläinen tanssi ennen viitenä iltana viikossa ja nyt sitä haikeana joskus muistelee. On sitä raamatun aikaankin liikahdeltu milloin missäkin hengessä. Eihän tanssi, siis pelkkä tanssiminen ole syntiä. Se on liikuntaa musiikin tahdissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 18:53

No, jos ei oo pidätysvaikeuksia, niin kai sitä voi tanssia vaikka ripaskaa Raamatun päällä, jos siltä tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.11.2009 - 19:48

Tuo linkin kertoma tanssi jää ilman muuta suorittamatta. En ymmärtänyt moista. Ja mitä muuhun tanssimiseen tulee, niin sama juttu. Minun osaltani tanssimiset on aina jääneet tanssimatta. En kerta kaikkiaan pidä tanssimisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 20:04

Normaali tanssiminen on ihan kivaa liikuntaa. Varsinkin kesäiltoina lavoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 20:16

Tanssiminen on mukava harrastus..nyt vaan jäänyt vähiin..nuorena 2 kertaa viikossa piti käydä tanssimassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 20:43

Ihan o.k.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 22:07

Parantaa lihaskuntoa, koordinaatiokykyä sekä rytmitajua. Vaikuttaa myös mielialaan. On lisäksi arvostettu taiteenlaji. Tanssi on tosi jees-juttu, harmi että nykyään tulee tanssittua harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.11.2009 - 10:16

Parhaimpia liikunnanmuotoja. Rakastan tanssimista, harmi vain ettei ole samanhenkistä viejää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 10:35

Mää niin haluisin tanssii, mut ku ei oo oikee hallus.,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 11:12

Pettynyt olin,kun luulin olevan video katsottavaksi,mutta pitäis lukea ja käyttää mielikuvitusta,joka kyllä on kiitettävä10+(koulussa mulla oli ainekirjoitus);en lämmennyt.Rakastan tanssimista,kaiken maailman lattarirytmejä eritoten,voisin tehdä uuden retken Kuubaan ja vain tanssimaan.