Mitenkä saa tukkoon menneen sähköpostin auki tai siis tyhjennettyä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 18:04

Tyhjennä koko hela hoito(vaikka yksitellen),pitäis senjälkeen pelittää,paitsi jos on luukku...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 17:49

Ota yhteyttä SÄ posti palvelimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 17:51

Poistamalla sieltä kaikki turhat tiedostot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 18:42

Minulle on kerran tapahtunut kun oli entinen kone, sähköposti meni täyteen ps. oli Luukku,
menin kirjastoon ja tehokkaamalle koneelle, sieltä sain purettua sähköpostin hyvin.
-Nykyisin on minulla niin suuri sähköposti ettei sitä saa täyteen ihan hevillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.11.2009 - 18:45

Poistamalla ne sähköpostit sieltä. Ruksi ruutuun ja poista. Ei se sen kummempaa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 20:20

Ihan niikuin kissanainen sanoi..minä ainakin teen poistamalla turhat sähköpostit..että tulee tilaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 21:45

Poista turhat tiedostot, kuten jo aiemmin neuvottiin.
Vaihda sähköpostin tarjoajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 21:46

Poista turhat ja muista senjälkeen tyhjentää roskakori tai roskat, mikälie postissasi. Pelkkä poistaminen ei siis tee muuta kun siirtää roskiin eikä tilaa tule lisää. Siis tyhjennä roskat.