Oletteko koskaan vastanneet omaan kysymykseenne tahallaan tai vahingossa? Minä en tietääkseni ainakaan vielä ole. Voiko edes?

Avainsanat: kysyminen vastaaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 20:45

Nimimerkillä ei tietääkseni voi vastata omaan kysymykseen...Mutta joskus kun olen viestiä lähettämässä..lähetän itselleni...

Kysyjän kommentti

näin se minullekin kävi alkuaikoina.Nykyään en paljon viestejä lähettelekään tällä Napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

X
Vastattu: 13.11.2009 - 15:04

En ole.. :o Eikä tuo taida olla edes mahdollista? -Vai onko?! :o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 15:16

Tietääkseni se ei ole edes mahdollista,kerran yritin vahingossa,kun olin vaihtanut pieneksi hetkeksi profiilikuvan,enkä tuntenut sitä vaan ihmettelin "mikä tyyppi toi on?"-pikaisesti vaihdoin vanhan oman kuvan takas+käskystä kans ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 15:16

Kokeile voiko! Ainakaan omia vastauksiia ei voi äänestää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.11.2009 - 15:21

Ei voi vastata nimimerkillä omaan kysymykseen, jos olet nimimerkillä kysynyt. Mutta jos kysyt anonyyminä ja vastaat nimimerkillä niin voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 15:34

niin hajamielinen en ole vielä toistaiseksi ollut, että noin olisi käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 16:00

Toisinaan syyllistyn kysymään jo kysyttyä juttua. Ja sit on vähän nolona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 16:09

ei ole mitenkään mahdollista (nykyään) joskus napsun alkuaikoina löytyi kiertotie, mutta sekin on tukittu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 16:18

Ei onnistu, enkä kyllä vastaisikaan omaan kysymykseeni. Korkeintaan kysymykseeni
olen lisännyt jotain kun joku kysyy enemmän tietoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 16:31

en ole edes yrittänyt, mutta uskon kun sanovat ettei se käy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 16:46

Omaan viestiini olen joskus vastannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.11.2009 - 16:58

Eipä ole mahdollista. Minun tietääkseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 17:17

Joka kerta ja aina on valittu parhaaksi vastaukseksi......jostain kumman syystä??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 19:15

Äärimmäistä itserakkautta, en ole moiseen syyllistynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 20:51

ei voi

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.11.2009 - 10:09

Eipä ole tullut vastattua.