X
Kysytty: 13.11.2009 - 11:49

Photoshop ohjeita aloittelijalle netissä?

HeiJ! Tahtoisin opetella photoshoppia ja kyselisin, että onko netissä mitään photoshop ohjeistus sivustoa jossa oppisi alkeet ja alkuun. Linkkejä! Mieluiten suomenkielisiä...

Alkaa ensi jaksossa photoshop kurssi ja olisi mukava opetella alkeita etukäteen. :)
Intoa riittää!

Lisätty: 13.11.2009 - 13:37

Minulla on jo photoshop ja tahdon opetella nimenomaan photoshopin.... :)

Avainsanat: ohjelmistot sovellukset itsenäinen työskentely itseharjoittelu oppiminen koulunkäynti kurssi kurssit ohjeet kuvankäsittely opettele photoshop kuvankäsittelyohjelmat adobe kuvat kuva kuvienkäsittely x

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 12:13

tämä nä'ytti aika havainnolliselta ja hyvältä alioitus ohjeistolta

www.kolumbus.fi/~g633951/atk...ndexph.htm

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 12:30

vähäviisaalle kiitos linkistä. En kylläkään enää aja koneelleni moista ohjelmaa.

Olen ollut tyytyväinen irfanwiev kuvankäsittelyyn ja picasalla ne löytää hyvin.
Sillä voipi vielä panna niitä näytillekin eikä ole vielä maksnut mitään.

Lisätty: 13.11.2009 - 17:43

Niin jäi mainitsematta että täys AutoCAD on paras kuvankäsittelyohjelma sillä minä piirustukset tein ja vieläpä 3D mallitkin. Niistä voi sitten ottaa (tallentaa) dwg ym. bitmap tiedostoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 12:55

nämä kuvankäsittelyohjelmat ovat liikuttavan samannäköisiä/tapaisia, yhden kun opettelet pärjäät aika pitkälle muidenkin kanssa

mielestäni kannattaa ainakin aloitella jonkun ilmaisohjelman kanssa, sitten kun vaatimukset kasvaa katsoa kannattaako hommaan jotain investoidakin

omista kokemuksista sanoisin että tosi hyvä ilmaisohjelma (freeware) on PaintNet, liikuttavan samannäköinen PhotoShopin kanssa, ja siihen löytyy tuota suomenkielistä opastustakin

personal.inet.fi/palvelu/paintnet/