hyvää huomenta napsulaiset ... oletteko saaneet jo possu sekä influenssarokotukset ?

nyt en jaksa sekata näit sivuja , joskos tätä jo on miljoona kertaa kysytty ... suokaa minulle anteksi moinen laiskuus,

MUTTA oletteko saaneet siittä jotain seurauksia ja jois , niin mitä ?
lääkäri sitä minulle suositteli vaikka sanoikin, et saattaa olla jotta sen nyt tässä olen parasta aikaa sairastamassa, kova on yskä ja kurkku on kuin anoppinpalli niin piikikkään oloinen ... mut nyt 2viikoa ja tänään tuntuu , kuin elämä voittais , eli kurkku alkanut paraneen ja voimat muutenkin palautunut hieman , jot kakki kuitenkin hyvin.. yskäkin ajalaan paranee sit vaan yskimällä... askaruttaa vain ne rokotukset ....tai pelottaa suoraan sannottuna .. eivät ottaneet mitään testejäkään, jot suositteli otamaan nuo molemat rokotukset ,kunhan paranen ...

Avainsanat: rokotus ja anteeksi jos jo kysytty ...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 14:38

Viime viikolla sain sesonkiflunssapiikin työnantajalta ja sikapiikin keskiviikkona,ainoa oire hiukan kipeytynyt vasuri(rokotuskäsi),ei muuta,toistaiseksi.Jonossa tk-aulassa kymmenisen minuuttia sekä ½tuntia rokotuksen jälkeen samassa rakennuksessa(rokottaja kehotti näin toimimaan)eli koko operatsuuni 45min.

Kysyjän kommentti

eilen sain myökin molemmat ja vähäistä lihasten kipua, mut nyt nekin tuntuu jo helpottavan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 10:33

muu ruokakunta on rokotettu, minua ei
vähän kuuluu niiskutusta, ei mitään kummempaa
minulla ei mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 10:34

Päevee!

Ei oo kukkaa käänt tuomassa sitä tänne korpeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 10:40

En ole rokotusta saanut enkä' kuulu niihin jotka rokotetaan ensiksi. Saa nähdä miten käy saanko ollenkaan. Kun se alkaa olla jo koko maassa meneillään on vaan ajan kysymys koska se minulle tulee. mutta ei pelko auta pakko liikkua ainakin kaupoilla ja apteekissa sekä muisaa tarvittavissa paikoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 10:40

Itse en ole rokotusta saanut, mutta mies sai ja hänellä oli rokotus oireina pientä päänsärkyä ja jäsenten kolotusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 10:47

Maanantaina saimme sikapiikit.Eikä tarvinnut paljon jonottaa.Ei mitään oireita ainakaan vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 10:49

Vaimo sai. Lapset ei ole saanut, kun on kuulemma loppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.11.2009 - 10:56

Maanantaina sain piikin, ja tiistai-keskiviikko oli pahoja kouristuksia vatsassa. En tiedä johtuiko piikistä vai mistä. Eilen jo alkoi helpottamaan ja tänään ei ole ollut mitään oireita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 11:09

Ei olla saatu sikapiikkiä täällä. saa nyt nähä kannattaako sitä ees ottaa. onneksi mullekkin niin harvoin tavallinenkaan flunssa tulee, en edes muista koska olisin edes kuumeessa ollut, mut nytkun tässä höpötän ni tietysti se iskee koht =O käsiä olen pessyt nyt kirppis/kauppa käyntien jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 11:17

En kumpaakaan,enkä edes aio ottaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 12:08

Mies sai rokotuksen kun kuului riskiryhmään. Pari tunti kuumeili ja oli paha olo mutta pian meni ohi. Eikä myöhemminkään mitään oireita. En tiedä koska terveet aikuiset saavat rokotuksen täälläpäin vai saavatko ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 13:39

Riskiryhmään kuuluvana kävin ottamassa piikin maanantaina.Ei ole ollut muita seurauksia kuin lievää päänsärkyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 13:44

ei olla saatu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 14:18

En ole saamassa rokotetta. Ei ole mitään flunssan oireita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 14:34

No joo...rokotuksen saa vain kerran, aiemmin on kysytty ja vastaus on edelleen: olen saanut rokotteen puolitoista viikkoa sitten ja teho pitäisi olla päällä ensi viikon tiistaina. Silloin on 2 viikkoa kulunut.
Sain rokotteen työpaikalla. (En kuulu kylläkään riskiryhmään mutta täällä kaikki saavat piikin).
Tavallista influenssarokotetta en aio ottaa.
Mitään jälkivaikutuksia ei H1N1-rokotteesta tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 16:39

Ei ole rokotettu, ehkä ensvuonna jos kaikki rokotetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.11.2009 - 17:16

En ole enkä ota

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.11.2009 - 09:59

Saamatta on jäänyt, en ole edes kysellyt niiden perään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2009 - 11:10

Tytär sai viikko sitten samalla pyllistyksellä kummatkin piikit.
Itse en ole vielä jonoon ängennyt, jos jotain jää niin katsellaan sitten tilannetta.