Ajo päällä. Muistatko saksalaisen rikossarjan 80-luvulta?

www.youtube.com/watch?v=FmdKiu5fYNg

Avainsanat: saksalaiset rikossarjat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2009 - 15:53

Tuttua oli musiikia myöten. Tuossa introssa vilahti pari kertaa eräs tumma nainen joka esiintyi joka jaksossa, oli muistaakseni tuon sankarin tyttöystävä...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 10:07

kyllä hämärästi muistan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 10:09

Minäkin sen hämärästi muistan.Saksalaiset rikos-sarjat on hyvintehtyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 10:23

muistaahan tuon, taisi olla niitä ensimmäisiä vaihtoehtoja amerikkalaiselle monistustuotannolle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 10:31

Katsoin linkkisi, mutta ei vedä vertoja vanhemmalle sarjalle "Der Führer", joka päättyi 1945 Berliinissä.

Lisätty: 13.11.2009 - 12:48

1964 saksassa jo kaikki amerikkalaiset tv-elokuvat oli puhuttu saksaksi. ts äänitetty uudelleen, koomillinen juttu minusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 11:03

Oikein hyvin muistan Derrickin ja hänen apulaisensa. Katsoin sarjaa Norjan TV:stä. Derrick oli niin suosittu Norjassa, että hänet kutsuttiin Osloon faniensa töllöteltäväksi ja tilaisuus televisioitiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 12:11

No puolen tunnin päästähän tuo Derrick alkaa kakkoselta. Minusta saksankieliset ohjelmat ovat ihan katsottavia. Niitä ei vaan paljoa näytetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 14:17

Muistan oikein hyvin. Hyvä sarja tuo Derrick.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 14:54

Tätä en muista,vaikka niitä ahkerasti olen katsonut,kielen verestystä.Nyt olen katsellut toisinaan Matulaa ranskalaisen kanavan kautta,ayjay kuinka sujuvasti ranska soljuu Matulan karskista suusta.Mulle oli Schimanski kaikista mieleisin,renttu mikä renttu,mutta niin miehekäs.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 16:30

Muistan kyllä, en vaan joutanu sillä vuosikymmenellä paljon telkkua kattelee. Tämä kuitenkin jäi mieleen koska se ei ole yliammuttu tapahtumiltaan.