Katsoiko kukaan aamu TV:n jälkiviisaita?

Eikö siihenkään ole kuin "tahvoja" jotka luulevat kaiken hyvinvoiniin tulevan helsingistä?

Minusta siellä hierovat vain valmiista leivästä sitä...., muun tekijöiksi heistä ei ole.

Avainsanat: ajankohtaista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2009 - 15:49

Se porukka on nykyään kaikkea muuta kuin viisasta vaikka varmaan itse niin luulevat. Silloin kun ex-syyttäjä ja Claes olivat kinastelemassa oli sitä aina hauska seurata, harvoin olivat mistään täysin samaa mieltä ja aika loppui sekä heiltä että katsojilta aina kesken. Nyt tuntuu että varttikin on liikaa tuolle porukalle, tosin juontajatkaan eivät kyllä ole enää samaa kaliberia kuin Arto Nybergin aikoihin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 10:13

Lakkasin katsomasta,kun Santalahti pistettiin pois

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 10:14

En seuraa niitä ollenkaan aamulla. vain jskus olen katsonut mutta en jaksa kiinostua niistä ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 10:34

en kommentoi, ei oikein mahdu minun aamuohjelmaani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 14:58

En katsonut, usein laitan sen lyhyemmän osion tallennukseen mutta nyt jäi se kuvio tekemättä.
Santavuoren aikaan tuli tallennettua aina tuo ohjelma ja katsoin sen loppuosan eli juuri Jälkiviisaat.
Suonoja ja Isokallio ovat ok-tyyppejä eli älykkäitä mutta niistä muista en niin tiedä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 16:21

Yleensä katson "toisella korvalla" mutta tänään nukuin pommiin (flunssa päällä). Oliko siellä jotain älykästä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2009 - 22:39

"Jälkiviisaat" sitaatteihin