Mikälaisessa valaistuksessa katsotte televisiota?

Meillä on television takana kirjahyllyssä taustavalo.

Avainsanat: tv valaistus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 10:16

Meillä on aina joku valaistus päällä emme katso koskaan pimeässä telvisiota koska se rasittaa silmiä.Ja yleensä valaistus himmeä et ei häikäise liikaa.

Kysyjän kommentti

sama juttu meilläkin televisiota katsoessa,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 09:37

pimeässä ja salaa!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.11.2009 - 09:47

Pimeässä tai sitten täysi valaistus päällä. Milloin mitenkin. Ei sillä ole niin väliä. Minulla ei tuollaisia hienouksia ole, kuin taustavalo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 09:50

puolihämyss.

Ostimme viime Ikean reisslta edullisen päytälampun , se on ikäänkuin taustavalona

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 10:36

sen vähän mitä katson eipä ole tullut kiinitettyä erityistä huomiota valaistukseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 10:48

Siis jos on pimeetä ulkona, niin sitten sellanen pieni jalkalamppu päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 10:52

Pieni valaistus päällä katson töllöä, eli joku jalka- tai pöytälamppu päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 11:13

olkkaris on pöytälamppu ja makkarissa sellanen seinälamppu. pieni valaistus tarvitsee olla telkkaria katsellessa tai iltahämärissä myös tietokonetta räplätessä, koska silmäni kyllä jälkikäteen ilmoittavat pimeässä katsellusta näytöstä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 11:19

Joo kaikki valot päällä tai kaikki pois.Riippuu siitäkin mitä on tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 12:15

Television takana on valo joka on valittavissa kaukosäätimellä aina tilanteen mukaan. Pimeässä telkkarin katsomista en harrasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 13:58

Leffoja katsellaan pimeässä.Luo fiilistä.Muita ohjelmia täydessä valaistuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 15:13

Pimeässä,ettei televisioluvantarkastaja näe ja tee yllätysatakkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 16:07

Taustavalon kanssa jos ei luomuvaloa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 17:08

Meillä palaa muutama pieni valaisin, siellä täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.11.2009 - 17:16

Valot päällä illalla, yöllä jos jotain kauhuelokuvaa katselen niin valot pois

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.11.2009 - 09:58

Samoin meillä, lisäksi on pieni valo toisessa kohtaa huonetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 15:43

Ei koskaan ihan pimeässä, sillä silmien takia on hyvä olla jokin valo, vaikka pienikin. Toisaalta hyvin usein luen tai selailen samalla jotain niin myös sen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 15:55

Muuten pimeässä mutta lukulamppu päällä