Napsun matkakuvien liittäminen aina ollut tolkuttoman hidasta,nyt toimaa niiden käännös,mutta edelleen hidas kuin...

Lisätty: 13.11.2009 - 01:12

Juu,kyllä kääntelee kuvaa vikkelästi,mutta jos todella käännät ja lähetät,niin se vasta kestää(eli kuva kääntyy myös real-life)

Avainsanat: poistaminen mahdollista kuvien kääntäminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.11.2009 - 09:54

Pitääkin kiinnittää huomiota jos joskus laitan. Viimeksi kun laitoin niin meinasi mennä hermot niiden kanssa. Yksitellen ja väärässä järjestyksessä.

Kysyjän kommentti

Niinpä,mutta en ole viime aikoina monasti kokeillut,mutta periaatteessa hyvä,et niitä voi ITSE "käsitella",jos tulee väärä kuva,voi poistaa etc.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 01:09

piti oikein kokeilla kun moitit, ei nyt ollut lisättäviä kuvia, mutta yhtä pyörittelin (jokaiselle neljälle kantille) alle viisi senkuntia meni koko hommaan, riittää mulle nopeudeksi

Lisätty: 13.11.2009 - 01:22

no tein työtä käskettyä, todella käänsin ja lähetin, 11 sekuntia ja sama toisella kerralla kun käänsin takaisin (ja lähetin) eli meneehän siihen vähän enempi aikaa

Lisätty: 13.11.2009 - 01:22

no tein työtä käskettyä, todella käänsin ja lähetin, 11 sekuntia ja sama toisella kerralla kun käänsin takaisin (ja lähetin) eli meneehän siihen vähän enempi aikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 03:26

Hyvät ystävät pienentäkää ja kääntäkää kuvanne ennen lähetystä.
Turha luulla 12 megapikselin kameroillanne otetut kuvat menee läpi nopeasti mistään tuutista. (Varsinkaan Raatikaisen tuutista). Mitä mahtaa raatikaiselle kuulua?

Lähden jatkamaan kun tuli vanhan miehen vaiva hoidettua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 08:13

Ketä Raatikaista tarkoitat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 10:03

Niinkuin jummppis jo sanoikin, käsitelkää kuvat ennen lähetystä suoraan ja muutenkin katsokaa
kuvan painoa, jos kuva on kiloissa niin se on helppo lähetellä ja liitellä.
-Kuvat voi käsitellä erinlaisilla ohjelmilla, esim. Adobe Photoshop:n ohjelmilla, niitä
perusversioita voi netistä poimia ilmaiseksi, ammattiohjelmat ovatkin sitten aika kalliita,
niitä normaalisti monikaan kotona tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 12:33

Tänään oon yrittänyt lisätä kuvia,muttei lataus toimi.Puoli tuntia odotin ja kyllästyin.Eileen kuvat meni tosi nopeasti kun latasi.