Mitäs herkkuja löytyy mummolan kaapista? Kun lapsukaiset tulevat.

Onko aina varattu jotakin lapsia varten..vaikka tulevat yllättäen..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2009 - 21:05

Keksiä, rusinoita, mehua, jäätelöä. Tärkeimpiä ovat kuitenkin isänsä ja setiensä vanhat lelut, legot ja pelit ja mummu lattialla leikkimässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.11.2009 - 21:02

Tiedän aina etukäteen milloin lapsukainen tulee, joten löytyy jätskiä, keksejä, karkkeja, lempiruokia, lempijuomia ja joskus joku yllätys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 21:42

Allergioitten vuoksi minulla on aina mehujäätä ja hyla-jäätelöä pakastimessa. Karkkeja ja keksejä on piilotettuna kaapin uumeniin. Ja yökylään jääneitä lapsia varten on aamupalalle hankittu muroja...

ja kellosta viisarit saavat heti kun pyytävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 23:58

meidän suvussa mummojen kaapista (ja käsilaukusta) on löytynyt jo lähes sadan vuoden ajan Fazerin DaCapo patukoita (ja löytyy edelleen), jotkut tavat säilyy sitkeesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 00:06

Jos/kun minusta tulee mummo,multa ei löydy namin namia eikä herkun herkkua.Näkkäriä kouraan ja toiseen porkkana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 05:08

Me mennään mummun mussukoiden kanssa yhdessä kauppaan/kioskille ja saavat ihan itse valita mitä herkkuja milloinkin mieli tekee.Toisinaan haluavat lähteä hampurilaisbaariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 08:27

En ole itse mummo, mutta äitini kaapista löytyy lapselleni aina karkkia. Kun hän oli pienempi, mummolla oli aina varattuna "taikapussi", jossa saattoi olla pieni lelu, sukat, tarroja tai muuta kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 08:42

herkkuja voisivat pikemminkin olla kivat tarinat, yhdessä lukeminen, sadut. Ei herkkuja koska nykyään lapset saavat niitä aivan liikaa ja olisi viisasta opetella pois makeudesta.
Ylilihavista lapsista puhuttiin aamuTV:ssä tänään ja vertauksena sanottiin että Amerikassa (toivottavasti kuulin maan oikein) vanhemmat tulevat hautaamaan lapsensa. Ikävää faktaa.
itsellä ei vielä lapsenlapsia mutta muita lapsia on ympäristössä ollut ja heidän kanssaan on yhteyksiä ollut. Eivät edes kaipaa mitään herkkuja kun on muuta ajankulua.
Toki sopivaa ruokaa on tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 08:45

Keksiä, pullaa, jäätelöä tms ja pappa on aina antanut mukaan Fazerin suklaapatukan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 10:29

Keksiä meiltä kyllä löytyy ja ne ovat aina kelvanneet lapsenlapsellemme.On vain yksi tällä hetkellä toisen pitäisi syntyä maaliskuun 31 päivä joka on laskettu aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 12:43

Limsaa,vanukkaita,pirtelöä ja ruisleipää,jonka päälle laitetaan juustoa,lenkkimakkarasta poikittain leikattuja viipaleita ja sinappia päälle.Kiisseliä ja tietty jäätelöä ja karkkeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 17:00

Jäätelöä, Omar-karkkeja,juustonaksuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 21:52

En ole mummu, mutta veikkaisin (ja luulen tietäväni), että tärkeintä on se, että mummu tekee, pelaa, sählää niiden lasten kanssa. Lapsista on mukava kertoa mitä tekivät jonkun kanssa. Ole läsnä ja touhua lasten kanssa! Yhdessäoloa ja -tekemistä ei korvaa mikään!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.11.2009 - 09:52

Keksejä ja limpsaa.