Missä olit, kun Berliinin muuri murtui?

www.youtube.com/watch?v=qNT6K8gwgoU

Avainsanat: berliinin muuri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2009 - 20:56

työmatkalla Keski-Amerikassa,
muistaakseni Panamassa kuulin ensimmäisiä, hyvin ristiriitaisia uutisia tapahtumista

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2009 - 20:20

Kotona taisin olla. Siihen aikaan odotin esikoistani joten mielenkiinto oli hiukan muualla kuin maailmantilanteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 20:22

Kotona ja löin karvaisia kämmeniäni yhteen, Hooneckeri sai mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.11.2009 - 20:34

Varmaankin kotona. En tainnut olla aiheesta kovinkaan kiinnostunut, koska en muista sen tarkemmin. Telkkarista kuitenkin näin tapahtumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 20:36

En kyllä yhtään muista missä olin,luultavasti töissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 21:28

Laivassa matkalla Travemyndestä kohti Suomea. Joku baarissa selitti sitä hässäkkää ja tulihan siitä sit uutisissakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 22:38

en muista. Varmaan kotosalla tai kuitenkin jossain kotipiirissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 00:23

saksassa,hamburissa,jäi muistiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 08:45

En kyllä muista mutta muistan sen tapahtuman joka oli suuri tapaus mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 11:21

Jaa-a minä lienen kotona läksyjä tekemässä, tai leikkimässä pihalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 14:22

Kotona. Muistan vain, että itkin. Se tuntui silloin todella isolta asialta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 12:45

Minulle se ollut mikään suuri tapaus, en itkenyt enkä nauranut, mutta Lahdessa olin.
Mietin vain että mitähän hyötyä ja iloa tuosta mahtaa olla Länsi-Saksalle...