Ehdotuksia:mitä edullista ostaisin parikymppiselle nuorelleparille lahjaksi?

Ovat juuri muuttaneet yhteen asumaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2009 - 16:59

Joku lahjakortti? Elokuvaliput? Tai kysy ihan suoraan, mitä he haluaisivat/tarvitsevat.

Kysyjän kommentti

Aion ostaa leffaliput.Kiitti hyvästä ideasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2009 - 16:58

Pari pakettia kortsuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 17:12

Kysy ihan suoraan ,jos vaikka kerää jotakin määrättyä astisarjaa..niin voisit ostaa..jotakin siintä sarjasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 17:33

ota selvää mikä olisi mieluista/tarpeen, kysy joko suoraan tai kierrellen kaarellen, ihan sen mukaan kuin teidän tapauksessanne on luontevinta en rupeaisi arvailemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 17:36

Kyllähän nykyaikana voi nuorelta parilta kysyä mitä tarvitsevat. Yleensä he kuitenkin
haluavat pelkkää rahaa, ostavat sitten itse mitä tarvitsevat, se minun mielestänikin
on ihan hyvä asia. Voihan se olla niinkin että laittavat rahalahjan säästöön vaikka
jotain matkaa varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 17:51

Hyvä kokkiveitsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 18:37

Hemmottelu viikonloppu kahdelle kylpylään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.11.2009 - 19:02

Kysy mitä tarvitsevat. Silloin se menee ainakin tarpeeseen ja tulee myös käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 21:57

joo kannattaa kysyä mitä tarviivat että ei ole kymmentä eri mallia lautasia- munaleikkuria - kuppia ja kippoa - lahjakortti on varmaan se paras ratkaisu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 22:28

Ole enemmistön kannalla. Ota selvää mitä he haluaisivat tai mitä puuttuu. Joko suoraan tai ystäviltä ja muilta sukulaisilta. Tossa vaiheessa elämää ei kannata mitään turhaa krääsää antaa. Vuodevaatteet ovat kyllä aina käypää kamaa, mutta niitä saattaa antaa joku muukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 22:44

Jos nuoripari ei ole esittänyt erityisiä toiveita, kannattaa antaa lahjaksi ihan perussettiä kuten pussilakanoita, froteepyyhkeitä, laseja ja ehkä jokin vähän parempi kattilasarja. Koriste-esineitä ei kannata ostaa. Niistä jokainen haluaa päättää itse. Kun on kysymyksessä noin nuoret ihmiset, taitaa olla puutetta aika monesta asiasta. Jos ei tietoa toiveista, ehdotan lahjakorttia vaikka Stockmannille. Sehän on jokaisessa isommassa kaupungissa.

Lähteet:
Kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 00:17

Samaa mielipuolta,kysy parilta itseltään,niin ei tule vääränvärisiä lakanoita,pyyhkeitä tai muuta tekstiiliä.Sen verran nuoria ovat,ettei ole ehtinyt varmaankaan tuplakamoja hankkimaan,sen puoleen helppo homma.Tuli mieleen,ehkä hankkisin "keittiöradion"(tivoliradion) lahjaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.11.2009 - 07:53

Lahjakortti johonkin tavarataloketjuun esimerkiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 08:43

Voit tietysti kysyä suoraan niin ei tule mitään epämieluisaa. Mutta jos tuntee nuoret hyvin voi tietysti itsekin arvata mikä on sopivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 14:26

Olen samaa mieltä kuin suurin osa eli hanki lahjakortti tai kysy suoraan mitä haluaisivat. Minä ainakin teen niin etten hypi miniän varpaille sisustusasioissa. ;)

Tosin ostin hänelle kerran pinkit sakset kun ei heillä ollut kunnon saksia ja hän askartelee. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 20:58

Siivousvälineitä. Tuo oli oikeesti eka asia, mitä mieleen tuli. Moppi, lasta, harja ja kihveli.
Kysy, mitä oikeesti tarvitsevat tähän hätään.

Ainahan lakanat, pyyhkeet, kattilat ja uunivuoat ja kauhat sekä muut keittiövälineet ovat aluksi tosi haluttua kamaa. Riippuu siitä miten varusteltuja ovat. Lahjakortin sijaan hankkisin suoraan nuo tarvittavat asiat. Olen siis vanhoillinen, sorry.