Vastasitko poliisin nimissä lähetettyyn sähköpostihuijaukseen?

www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=824107

Avainsanat: huijaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2009 - 15:22

Ei ole tullut,mutta hyvä tietää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.11.2009 - 13:41

Ei ole tullut kyseistä s-postia, joten vastaamatta jäi, mutta en olisi vastannut muutenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 13:44

En ole saanut ko. viestiä. Aivoni toimivat enkä vastaisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 14:11

Ei viestiä, ei vastausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2009 - 15:04

Eivät ole vielä minua häirinneet mutta hyvä tietää, niin osaan varautua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 16:25

Mulla moinen taitaa mennä suoraan roskapostin puolelle. En kyllä ole tarkastanut, ja hölmö se joka tollaseen vastaa. Vastaajille ei pitäs antaa minkäänlaisia luottokortteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 17:41

Ei ole tullut tuollaista postia. Jos tulisi, en vastaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 18:10

eipä ole minuakaan lähestyneet sen enempää oikeat kuin feikki poliisitkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 21:36

En vastaa koskaan mihinkään tuommoisiin - viimeksi tänään sähköpostiin oli tullut huonolla suomenkielellä väsätty juttu jossa pyydettiin lähettämään yrityksemme koneella käytettävä nimi - tunnukset ja salasana "tieto-insinöörille" joka poistaisi jostakin heidän yrityksen koneelta roskaposteja...

Eli minulta ei lähde mitään mihinkään epämääräiseen - joskus jos on joku "adressi" viimeksi taisi olla koulukiusaamista vastaan niin niihin nyt voipi käydä nimensä laittamassa - harvemmin kuitenkaan yhtään mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 22:49

en ole saanut sellaista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 00:22

Ei ole tännekään tullut,toistaiseksi,mutta joku peniksen pidennysleikkausehdotus-meili meni spämmiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 14:30

Ei ole tullut ko. sähköpostia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 18:18

ei ole tullut vastattavaa