Oletteko jo äänestäneet?

Joko olette osallistuneet veikkaukseen FInlandia-palkinnon voittajasta? Kuka se mielestänne voisi olla?
Entäs TietoFinlandia-voittaja?

Lisätty: 12.11.2009 - 13:41

Mukana olevat kirjailijat on kerrottu medissa tänään. KLöytyvät varmaan kaikilta lehtien nettisiuilta, ainakin HS:n ja varmaan iltapäivälehtienkin. Tietenkin jos ei lue mitään eikä asia kiinnosta, ei ole aavistustakaan mistä on kyse.Siksi en linkkiä laittanut kun arvelin että kiinnostuneet seuraavat tilannetta.
Finlandia-palkinto jaetaan vuosittain ja arvaukset voittajasta alkavat heti kun "kisaan" hyväksytyt on julkistettu.

Lisätty: 12.11.2009 - 14:26

www.hs.fi/kulttuuri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 12.11.2009 - 15:02

En ole edes tutustunut koko juttuun. Kenties äänestän kunhan käyn sivuilla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2009 - 13:02

En äänestä kuin valtiollisissa ja kunnallisissa vaaleissa!

Olisi kysyjä edes laittanut linkin missä äänestetään!
Ei me tyhmät osata sitä etsiä????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 13:07

Noissa äänestäminen tuntuu vähän vieraalta kun en ole perehtynyt ehdokkaisiin. Enkä taida niin tehdäkään. Jätän asian asiasta tietäville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.11.2009 - 13:09

Millä perusteella äänestäisin, kun en ole kyseisiä kirjoja lukenut. Jätän sen asiantuntijoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 13:16

en äänestä näissä vaaleissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 13:23

napsussakin voi äänestää vastauksia :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 18:13

En vielä. Sitä en tässä palkinnossa ymmärrä: Miksi vain yksi henkilö päättää voittajasta? Vaikka onkin kulttuurineuvos, niin mielestäni museonjohtajan näkemys asiaan on hiukan liian kapea-alainen. Kyllä palkinnosta pitäisi päätää hiukan suuremman porukan joka koostuisi alan vaikuttajista ja asiantuntijoista. Sellaiseen raatiin löytyisi vapaaehtoisia varmasti yllin kyllin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 18:46

Eikös äänestäminen ja veikkaaminen ole vähän eri asioita ?

Mielipiteen ilmaiseminen kirjasta lukematta sitä on sellainen kulttuuriteko joka saisi kaikilta jäädä tekemättä, minulta jääkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 00:24

Ei millään ehdi lukea ky.teoksia,joten en "äänestä"mitään,sen saapi mun puolesta korkea-arvoinen raati tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 14:31

En kuulu raatiin, joka valinnan tekee enkä ehdi lukea kirjoja nykyään kovinkaan paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.11.2009 - 17:19

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2009 - 13:41

En äänestä sillä mielipiteelläni tuskin on tässä asiassa suurtakaan painoarvoa...