Oletkos huomannut Napsun viimeöisen päivityksen ?

www.napsu.fi/tiedotteet

Avainsanat: napsu päivitys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2009 - 19:17

matkailupuolelle joitakin ihan mukavia parannuksia ja tietysti se kuvanpoistomahdollisuus on jo pitkään toivottu

- jotku jutut vähän nykii, olisikohan vielä vähän säätöä käynnissä -

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2009 - 09:53

Huomasin että päivitetään kun kävin aamukusella!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 09:58

Enpäs huomannut ennen kuin kerroit. Ilmankos Beta-teksti on hävinnyt logosta. Monia saattaa helpottaa, että nyt käyttäjä voi itse poistaa omia matkakuviaan. Kuvan yhteyteen on lisätty punainen ruksi, jolla kuvan voi poistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 10:00

En olisi huomannut,jos et oisi kertonut.Kiitos valaistuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 10:07

Joo on täällä näyttänyt muuten tapahtuneen jotain.Ihmettelin miten se näyttää niin oudolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.11.2009 - 10:42

Ulkoasussa en huomaa mitään eroa entiseen, mutta paljon on tullut uutta tuonne matkailupuolelle. Hyviä uudistuksia matkustavaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.11.2009 - 12:01

Enpäs huomannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2009 - 12:28

En ole vielä, illalla kyllä huomasin että päivitykset ovat meneillään kun yritin täällä käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 12:54

Enpäs huomannut ennen kuin luin kommenttisi. Kiitos tiedosta! Mitenkähän olisi jos vaihtaisivat hiukan ulkonäköäkin, vai pitääkö napsun etusivun olla aina samanlainen. Eikös vaihtelu virkistäisi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 13:47

Kyllä huomasin. Delas mut pihalle kesken pelin.

Lähteet:
kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 16:12

Enpäs huomannut, kun olin kaupungissa shoppailemassa. Kiitos tiedosta Valperi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 22:53

en huomannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 00:28

Kiitos infosta valperi,en ole risteillyt napsussa pariin aikaan,mutta onko tuo google-täsmähakukin uusi?Omien kuvien käsittelystä ovatkin kertoneet aikaisemmin,hyvä niin.