Otatko osaa joulumyyjäisiin esim tekemällä sinne kakkuja ja yleensä mitä siellä myydään?

Minä en sinne mitään ole leiponut,mutta ostanut sieltä kyllä.

Avainsanat: joulu myyjäiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2009 - 13:19

Olen ollut pelkästään ostospuolella.

Kysyjän kommentti

Ostopuolella olen ollut minäkin,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2009 - 10:09

Kyllä olen joskus leiponut joulumyyjäisiin lasten koululla pidettäviin. Sieltä saa kyllä hyviäkin tuotteita jos vaan viitsii käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 10:16

En ole leiponut mitään, mutta ostaa kyllä saatan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.11.2009 - 10:57

Joskus olen ostanut sieltä jotain, mutta en koskaan vienyt mitään myytäväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2009 - 12:27

Silloin otin kun nuorempi poika oli alaluokilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 12:53

En ole joulumyyjäisiin valmitsanut mitään mutta aiemmin tein erään yhdistyksen kevätmyyjäisiin leivonnaisia ja myin siellä myös kirjoja (hämmästyttävällä menestyksellä vaikka en ikinä ennen ollut myynyt yhtään mitään !).
Leivonnaisia en osta myyjäisistä.... syitä on pari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 16:13

Otan osaa ostamalla jotain mitä en kenties ehdi itse tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 19:15

tekemättä jäänyt, ei ole ollut edes harkinnassa, mutta partiotyttöjen piparkakkutalon olen jo useampana jouluna ostanut .. kannatuksen vuoksi ... jotkut pikkupaholaiset sen sitten syödä mussuttavat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 22:19

Meillä täällä pikkukylällä on ns. Joulun avajaiset niin torilla on silloin paljon
myyjäisiä, kun kuulun työväenyhdistyksen porukoihin niin osallistumme avaisiin
hernekeittoa myymällä kenttäkeittiöstä ja kahvia, lapsille jaamme jotain kivaa
esim. karkkeja ja tonttulakkeja. Annos hernekeittoa maksaa 2 euroa ja sitä saa
sitten syödä niin paljon kuin vatsa haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 22:54

muutaman kerran olen ranskan ryhmän kanssa mut muuten en.. taisin leipoo jonkun tiikerikakun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 00:42

Ottanut osaa joulumyyjäisten talkoissa kahvintarjoajana ynnä muissa talkoohommeleissa yhdessä kasvihdistyksess,jos olen ollut paikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 11:06

Itsekin osallistun noihin tapahtumiin lähinnä lompakon kautta.
Joskus olen lahjoittanut uutta tavaraa myytäväksi.