Torstai on toivoa täynnä.Mitä tänään puuhailet?

Avainsanat: puuhat tänään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2009 - 09:11

Luultavasti lähden kävellen ihailemaan kuuraisia puita ja talvista maisemaa.

Kysyjän kommentti

Nyt on tullut taas uusikesä,kun lumet lähtivät.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2009 - 09:09

Kotosalla. Pitäs alkaa siivoileen, mutta ei kauheasti ole innostusta. Ainahan sitä voi päivällä siirtää :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 09:52

Joo täytyy nyt katsoa mitä päivä tuo mukanaan minullekkin.Pyykkiä olis ainakin pestävä jos innostusta piisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 10:45

Lähden tästä kohta vanhusten talolle vuodeosastolle kuvauskeikalle, kamerat on pakattu jo reppuun, illalla käsittelen kuvat sitten tietokonnellani ja rajailen ne hyviksi, samalla
säädän kuvien värit oikein. Lennkkimatka on samalla, ja illalla sitten saunailta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.11.2009 - 10:58

Tuskin mitään ihmeellistä puuhailen, kun mahatautisena tässä kouristelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 11:00

Tänä iltana käyn ostamassa liput Jorgos Dalarasin konserttiin. Toivottavasti saan vielä hyvät liput kovaan hintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2009 - 12:25

Töitä, töitä ja töitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 12:58

Kotiin oli aamulla jäätävä. Kuumetta yli 38 astetta ja ikävä yskä. Nuhaakin taitaa kaivaa. Eniten harmittaa kun illan espanjan kielen kurssi jää väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 13:37

Heti aamusta kävin labrakokeissa..ja sieltä suoraan työkeikalle...äskettäin kävin vielä ottamassa infuessarokotuksen..ja nyt kotona..lämmitettävä vähän ruokaa itselle..ja jos ottaisi pienet päivätorkut.....sillä aikaa kun pyykkikone pesee pyykit....tyttären tytär tulee illasta käymään...kun on peloissaan mitä sairastaa?? Tänään oli suuret kuvaukset...oli tullut ihan hirveä ahtaanpaikan kammo....paniikki....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 16:20

Vapaa päivääni viettelin mm. käymällä Kuopiossa ostoksilla ja mammografiassa. Nyt kuuntelen lahjaksi saamaani Susanna Haaviston cd:tä Pakko saada laulaa, Edith Piaffin lauluja. Ihana levy. Vilma pötköttelee jaloissani ja napsuilee mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 18:41

töissä olin päivän ja illalla muuten vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 22:57

olin koulussa, katoin elokuvan ja olin muutamassa jumpassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 11:01

Torstaina siivoilin ja yritän saada toisen asunnon tavaroita mahtumaan tänne, varsin toivottomalta tuntuu vaikka puolet on jo hävitetty. Vuosien aikana sitä tavaraa vaan on kertynyt...