Kuinka monta % olisitte halukas maksamaan....

....TV-luvan korotuksesta ensi vuonna. Yle nimittäin vaatii rahaa reilusti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2009 - 16:31

kukapa sitä nyt halukas olisi, mutta kun eivät taida minun mielipidettäni kysellä, lehtitietojen mukaan YLE haluaisi 4 % korotuksen ja todennäköisesti saa 3 %, sen kanssa sitten tas eletään

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

X
Vastattu: 11.11.2009 - 16:21

En yhtäkään, ei tule katseltua televisiota.
Jos valtio välittäisi ihmisten elinvoinnista he olisi kehitelleet digibokseihin systeemin jonka mukaan jokaiselle tulee yksilöllinen maksu tv:n katsomisesta katsomismäärästä riippuen ja satsaisi elintasoon sekä koulutukseen eikä mihinkään tapporokotteisiin...

Mjoh, alkoipas rönsyilemään. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 16:38

En yhtään tuosta ohjelmatarjonnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 17:01

En ymmärrä nytkään mistä maksan ja jos se tulee vielä koskemaan kaikkia niin näkövammaisillehan se maksu on todella tarpeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 17:31

En yhtään elleivät ohjelmatarjonta parane nykyisestä. Senverran huonoa tuotantoa yleltäkin ruutuun pukkaa päivittäin, että lupamaksut tuntuvat jo nykyisiselläänkin liian isoilta tarjontaan verrattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 17:41

eipä kuule te mieli maksaa yhtään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 18:21

Nyt on jo ihan tarpeeksi maksamista..en tippaakaan haluaisi maksaa lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 18:32

olit sitten halukas tai et :

Tv-maksu nousee kolmella prosentilla eli 231,05 euroon

www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...5250053497

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 18:47

Mieluummin saisi tuo maksu laksea muutaman prosentin, kun näyttää uusintojakin tulevan kohta enemmän kuin uusia ohjelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 19:10

Uusinnoista en maksaisi mitään,mutta ei ole kiinne minun vastaanhangoittelusta,jos ne päättää nostaa sitä maksua ,niin nehän nostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 19:31

En yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.11.2009 - 22:01

En yhtään prosenttia, sillä ohjelmat ovat tosi surkeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 22:38

En prosenttiakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 00:39

Näistä vanhojen lukemattomista uusinnoista, vai mistä ?
Siellä on niin paljon turhia suojatyöpaikkalaisia, sukulaisia ja muuten kiipelleitä, joka joutaisi pois.
Olen joskus ollut siellä (Pasilassa) töissä, vähän aikaa, mutta inhotti systeemit.
Entä se FST5:n kustannukset, vaikka täytyy kyllä myöntää, että niiltä tulee joskus hyviä "riikin-ruotsalaisten" tekemiä dokumenttejä yms.
En hyävksy suunnitelmia ollenkaan, muistuttaa jotenkin itänaapurin diktatuuri systeemiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 08:56

Muutamilta kanavilta tulee hyvää ohjelmaa (kotimaisiltakin), esim. YleTeema, FST5 mutta muut ovat aikalailla roskaa. Katson ulkomaisia kanavia ja osasta maksan itse. Korotukseen en ota kantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 09:00

En ole valmis maksamaan prosenttiakaan!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.11.2009 - 12:05

En katsele kotona tv:tä. eli en yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2009 - 12:13

En promilleakaan. Laittaisin laskun takaisin isolla leimalla varustettuna: uusinta viime vuodelta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 10:26

Nyt on ollut televisio kolme päivää avaamatta joten tarpeen vaatiessa yle wänkäreineen saa tulla hakemaan sen pois. Lastenohjelmia siitä lähinnä katsotaan ja niistäkin suurin osa nykyään dvd levyjen kautta joten katkaiskoon vaikka kaapelit asunnosta jos haluavat.