Joko joulukorttikuori tipahti postiluukustasi?

Meille se tuli eilen ja aion myös käyttää sitä.

Avainsanat: joulukortit kuori

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2009 - 09:01

Ei ole meille vielä tullut. Mutta kun tulee käytän kyllä, minusta on ihanaa saada perinteinen joulukortti ja mukava myös lähettää niitä!!

Kysyjän kommentti

Minäkin tykkään lähettää joulukortteja ja saada niitä.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2009 - 14:47

Soitan henkilökohtaisen puhelun kortin sijasta.Ei ole kalliimpaa kuin kortti+merkki ja kuuleehan ihmisen äänen ja voidaan vaihtaa kuulumiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 15:20

ei ole vielä sitä postin keruu-pussia tullut, kyllä tulee käytetyksi aikanaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.11.2009 - 15:30

Kyllä on tullut eikä piisaakkaan, haen vielä yhden ennen postitusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 15:51

no ei oo näkyny

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 16:44

Eilen tuli. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 16:56

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 18:28

Tännän tuli. En ole vielä koskaan sitä käyttänyt ja paperinkeräykseen se taitaa mennä tänäkin vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 19:11

Kyllä tuli, mutta vain yksi. Ei riitä alkuunkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 19:21

eipäs ole meidän kulmilla jaettu vielä, aika paljon ihmiset näyttävät niitä käyttävän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 19:29

Ei ole tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 20:16

Eilen oli tullut,eipäs ole viime vuosina tullut marraskuun alussa;tätä vauhtia tullee ens vuonna syyskuun puolessa välissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 21:11

Ei ole meillekkään vielä tullut...eiköhän lähipäivinä tule..luulisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 22:43

Ei ole pudonnut vielä postiluukusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 10:01

Ei ole vielä tännepäin tullut.No kyllä se kerkiää vielä tulemaan tännekkin. Yhden luulen riittävän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 17:04

Ääh, ahistaa koko korttihässäkkä.
Olen jo useampana vuonna tehnyt itse nettikortin, kun suurimmalla osalla sukulaisista, ystävistä ja tutuista omistaa mailiosoitteen. Lähisukulaiset ja ne joilla ei ole mailia, soitan läpi aatonaattona. Onhan kortteja kiva saada, mutta itse inhoan niiden kirjoittamista, kun aina unohdan jonkun.
Sitten se osoitteiden penääminen :D kun on niin tyhmä että vuodesta toiseen on kirjoittamatta ne ylös seillaiseen paikkaan, että löytyisi seuraavanakin vuotena.

Niin ja siitä kuoresta, ei ole vielä ilmestynyt meille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 10:22

Ei ole vielä havaintoa, saattaa tosin olla juuri nyt laatikossa sadan metrin päässä.
On käytetty joka joulu ja varmaan nytkin, ellei tule niin saahan sen postista noudettua.