Käytätkö päivittäin huulirasvaa?

Avainsanat: huulirasva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2009 - 13:59

Käytän huulivoiteena Bepantheenia,talvella etenkin huulet kuivuvat.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2009 - 13:49

Kyllä vaan. Tällä hetkellä Blistexiä vetelen sormella purkista tosi epähygieenisesti tosin mutta kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 14:12

En käytä. Huulipunaa käytän sensijaan päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 14:18

Ainut huulirasva on minulla Joulukinkusta valuva rasva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 14:53

Blistexin tai vaseliinin olen todennut hyväksi.Kun huulet rohtuvat viimassa niin kyllä se on käytettävä.Keväällä kannattaa katsoa vähän UV suojakerrointa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 15:23

ei ole tähän päivään mennessä ollut tarvetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.11.2009 - 15:28

En huulirasvaa mutta erittäin rasvaista huulipunaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 11.11.2009 - 16:23

Sissään sitä rasvaa ei missään nimetä tahdota, mutta ulkopuolella sitä kyllä levitellään joka ruumiinosaan ja rahasta riippumatta.. En käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 16:45

Käytän yleensä juu. Talvella huuleni kuivuvat niin helposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 16:58

nyt on pakko ku huulet on rohtuneet.. en normaalisti joka päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.11.2009 - 17:05

En päivittäin, vain tarpeen vaatiessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 17:44

Kyllä vain. Atooppinen ihoni vaatii päivittäistä rasvaamista ja sama pätee myös huuliini. Jottei rasvat alkaisi menetää tehoaan jonain päivänä vaihtelen tuontuostakin merkistä toiseen, myös huulirasvoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 19:24

En päivittäin, silloin kun on tarvetta. Punaa tarvitsen joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 19:51

en normaalioloissa,
silloin joskus kun on tullut oltua vähän ääriolosuhteissa, kaikenpuolinen rasvaaminen on lähes välttämätöntä,
vedetön vaseliini on aika pätevää (eikä maksa turhia)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 22:47

Ei ole kovin usein tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 13:02

Olen huulirasvaneurootikko. Jokaisen takkini taskussa on jokin huulirasva (useimmiten Acon) ja vielä kotonakin yöpöydällä ja tietokoneen vieressä. Inhoan kuivia ja rohtuneita huulia. Toisaalta olen itse tuon neuroosin aiheuttanut sillä mitä enemmän huulia rasvaa sitä enemmän ne tottuvat siihen ja kierre on valmis. Oisko jopa riippuvuus minulla...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 10:17

Erittäin harvoin. Jos suupielet aikavat halkeilemaan käytän silloin Bepanthen voidetta, kun illalla laittaa nokareen ovat haavat aamulla pois, ainakin itselläni se on auttanut joka kerta. Riittoisaa, tehokasta ja edullista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 19:40

Kyllä.Aina lähettyvillä.