Mikä avuksi, kun kantapäät meinaa ihan väkisin kuivaa korpuiksi?

Olisiko kenelläkään kertoa joku oikein hyvä rasva asiaa auttamaan?

Avainsanat: korppu kantapäät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 11.11.2009 - 15:28

Liota jalkoja illalla lämpimässä vedessä, poista karstat vaikka hohkakivellä tai viilalla. Kuivaa huolella ja laita sen jälkeen vaikka valkovaseliinia ja puhtaat sukat jalkaan yö ajaksi. Toista muutaman kerran.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2009 - 13:45

Ostan Kreikasta hoitovoidetta joka sisältää oliivia. On todella hyvä voide, ei ole inhottavan rasvamainen. Suomesta sitä ei saa. Korppukantapäitä ei tosin edes ole mutta saattaisi olla jos ei hyvää voidetta silloin tällöin käyttäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 14:02

Hyvä jalkavoide on CCS-jalkavoide,voi käyttää myös käsiin,tätä myydään apteekissa.Ei tarvitse mennä Kreikkaan asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 14:16

Itse sain Mary Kayn tuotesarjasta kuorintavoiteen ja rasvan jotka ovat ainakin minulla toimineet loistavasti sekä kyynärpäihin että kantapäihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 16:37

Tuossa edellä Ida antoi erittäin hyvän ohjeen. Jos kantapäät ovat todella pahat apteekista rasvaista perusvoidetta ja sukat päälle. Jalat täytyy muistaa hoitaa ettei pääse tulemaan korppukantapäitä. Meillä pestään joka ilta ja rasvataan myös. Monesti on niin, että kasvot kyllä hoidetaan viimeisen päälle, mutta jalkaparat unohtuvat. Jalat ja niiden hyvä kunto ovat todella tärkeät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 17:00

rasvaat vaan aamuin illoin ja ehkä kannattais käydä jalkahoidossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 17:43

Luontaistuote kaupasta tervavoide

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 19:25

Varaa aika jalkahoitoon, se on paras apu tähän vaivaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 20:19

Mun täsmäase korppukantapäihin on Schollin Voide halkeileville kantapäille,käytetään viikon verran ja tulosta syntyy,suosittelen.Mun mielestä löytyy hyllsytä kuin hyllystä.

Lähteet:
kokemuksen syvällä rintaäänellä karheita kantapäitä vastaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 20:32

Ihan tavallinen perusrasvakin käy: sitä iltaisin kantapäihin ja puuvillasukat yöksi jalkaan ei se sen hienompaa välttämättä tarvitse olla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.11.2009 - 21:21

Päivittäinen pesu, höylääminen ja rasvaaminen. Puuvillasukat jalkaan yöksi. Vaseliini, perusrasvat tai jalkoihin tarkoitetut rasvat käyvät kaikki. Hoidon on oltava säännöllistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 09:19

Dermosil Extra Treatment on tosi hyvä. Ainakin itselle auttoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 10:03

Minulla on ihan sama juttu kantapäissä.Minä välillä raspilla niitä käsittelen ja sit rasvailen jalkavoiteella,mutta kun ei oikein aina jaksa niitä tarpeeksi hoitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 13:06

Saunan jälkeen kantapäät on hyvä hangata jolloin kuollut solukko irtoaa. Varsinaista raspaamista en itse suosi koska se heikentää kantapään ihoa. Paras rasva mitä olen itse käyttänyt on Aloe Veraa sisältävä kosteusvoide. Esim. Lilien body care jota saa tarjoustalosta. Aloe Vera kun on se hoitava ainesosa, joka parantaa ja voimistaa kulutukselle altista ihoa ilman kovettamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 21:07

Hyvä perus keino on jalkojenhoidon lisäksi, esim aamuisin lusikallinen kalaöljyä. Tämä autaa osaltaan ihoon ja luustoon ja monipuolinen ruokavalio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 10:14

Kaksi hyvää on täällä käytössä;
- Bepanthen
- Sebamed