Kravatti rutussa..

Kun miehelle tuleepi kraka kaulaan, niin mikä on se luonnollinen pituus jossa se pidetään? Ja pidetäänkö krakaa puvun päällä vai alla? Tarkoitan sitä roikkuvaa osaa joka vatsan päällä roikkuu.

Lisätty: 11.11.2009 - 11:06

Oli sen takia kyseltävä, koska meidän melkein viiden vuoden suhteen aikana tämä on eka kerta kun tarvitsee ns "pukeutua". Ja en itse ole perehtynyt näihin pikkuseikkoihin.

Avainsanat: kravatti pukeutuminen kraka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2009 - 10:44

Polkupyörällä ajaessa paidan sisällä ettei nouse silmille varsinkaan alamäessä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2009 - 10:48

Oiskohan se roikkuva osa noin 40-45 cm, riippuu miehen pituudesta, miksei sitä voi puvun
päälläkin mutta vähän hassulta sitten kyllä näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 10:56

Seistessä sen tulee ulottua vyöhön saakka.
Eiköhän sen tule aina siellä takin alla olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 11:01

Ois kyllä kamalan näköstä,jos kraka olisi puvuntakin päällä.Pituudsta en tiedä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.11.2009 - 15:19

Tuolla koko hoito.

Lähteet:
www.mattimattila.fi/comments...solmiminen