Huomenta napsuväki. Miltäs uni maistui ja oliko ihana herääminen uuteen aamuun?

Minä säikähdin, kun katsoin ikkunasta ulos. Maa ja puut ovat valkoisena sillä yön aikana on tullut lunta aika paljon. Eilen oli vielä mustaa ja vesikeli. Tuli sellainen tunne, että on nukkunut ruususen unta ja herännyt toiseen aikakauteen. Vilma lähti ihmettelemään pihalle ja näkyy nostelevan tassujaan kummastuneena.

Avainsanat: fiilis sää aamu uni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2009 - 10:29

Olipapa tosi kivata tänä aamuna kun lunta oli tullut yönaikana, luonto on kuin postikorttimaisema,
kävin räpyttelemässä kuvia luonnosta kahveen juonnin jälkeen, sis luonnosta suunniteltua
nyt hienoja itsetehtyjä joulukortteja parhaimmille ystävilleen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2009 - 08:52

Aurinkoista aamua sinne teille,meillä nimittäin aurinko Paistaa eilisen lumimyräkän jälkeen,puut on nyt tosi nätit.Uni maistui hyvältä ja nousin pirteänä ylös kahvinkeittoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 09:03

Nukuin hyvin koko yön ja virkeä olo aamulla. Kirkas, aurinkoinen päivä näyttää tulevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 09:36

Nukuin muuten hyvin yön jos vaan ei olis tarvinnut vessaan ousta välillä käymään. En ole tänään pirteä nukuttaa vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 09:40

Hyvältä maistui siihen saakka kun Maikki Murjottaja herätti... mutta piristyin heti kun katsoin ikkunasta: L-U-N-T-A! Yes!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 10:29

melko hyvin tuli nukuttua. Meilläpäin tuli lunta vähäsen eilen ja nyttenkin sataa. Piristyin kun kävin aamulenkillä koiran kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.11.2009 - 10:48

Nukuin oikein hyvin ja heräsin aurinkoiseen aamuun ja oloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 11:13

En nukkunut kovin hyvin, koska tänään pitäisi matkustaa junassa toiselle puolelle Suomea. Ei huvittaisi yhtään lähteä mihinkään. Koska luntakin oli tullut, sekin keljutti. Se tietää vaan lumitöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 12:27

nukuin todella hyvin, nukkumaan tosin pääsin vasta viiden jälkeen niin että tämä vähän myöhäisempi heränneisyyskin on puolusteltavissa, kirkasta aurinkoista päivää täälläkin näköjään vietetään

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.11.2009 - 15:12

Kiitos kysymästä, herätty on aamuaikaisella ja kiireinen päivä on vienyt ajan niin että nyt vasta ennättää käydä täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 20:37

Vaihdoin mustat verhot ja nukuin klo 09 asti. Lunta on reilusti mutta niinhän talvella yleensä on joten ei haittaa, pitää vaan pukeutua ilmojen mukaan. Pyöräilin silti 10km lenkin ja kadut oli erittäin hyvin aurattu heti aamusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 00:21

erittäin hyvältä, nukuin yli 10 tuntia!!!