Onko teillä liikaa kukkamaljakoita kodissanne. Meille on kertynyt erilaisia vaaseja vaikka muille jakaa.

Avainsanat: kukkamaljakko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2009 - 08:12

Voisin perustaa vaikka vaasi kaupan,että kyllä niitä löytyy.

Kysyjän kommentti

samoilla linjoilla vaasien suhteen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2009 - 22:26

siihen nähden mitä niitä käytetään tai tarvitaan aivan hurjasti likaa, mistähän niitä maljakoitakin on tullut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 22:38

Sopivasti 2kpl jotka riittänevät minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 22:40

Onhan niitä ihan riitävästi..kaiken kokoisia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 22:54

Hassua etten ole ostanut kuin yhden maljakon eläessäni ja lähes aina koen, että saamani kukat ovat epäsopivia maljakoihini, joita kuitenkin on kertynyt muiden toimesta.No, pärjäilty on ja tulppaanit sekä pihan leikkokukat ovat kauniita ja jollakin tavalla aina löytävät paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.11.2009 - 23:14

Ei niitä liikaa ole mutta mitäpä niillä tekisinkään, kun ei kukkiakaan ole juuri koskaan. Kissan takia ei kukkia voi hankkia, kun se tykkää leikkiä niillä ja syödä sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 23:54

Muutamalla pärjäilee,kissasta ja kukista yhdistelmästä tuli mieleen se iki-ihana Aalto-maljakko,minkä yks katti onnistui pudottamaan ja se sirpalemäärä,onnea onnea vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.11.2009 - 00:50

Ei niitä ole yhtään liikaa, on vain kukkien puutetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 04:33

Ei oo ku pari maljakkoo.En osta ikinä itselleni kukkia ja harvemmin niitä kukaan tullessaan tuokaan.Kyllähän sitä sit muuta turhaa tavaraa on kertynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 06:34

Lainasin tuttavan lapsen rippijuhliin pari maljakkoa toissakesänä, ovat vielä samalla matkalla. Ei siis yhtään tällä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 08:12

ei kai niitä liiaksi asti ole.
Jos tosiaan on liikaa ei muuta kuin ostaa siihen kukkaset ja vie lahjaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 08:20

Joskus ollut liikaa, mutta nyt on sopiva määrä. Vähemmälläkin pärjäisi, kun kukaan ei osta eikä tuo kukkia. Tai ainakin se on harvinaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 08:33

En nyt tiedä onko liikaa mutta joskus niitä myös tarvitsee enemmän. Olen ostanut aikoinaan ulkomailta keramiikkamaljakoita joita on useita, ovat eräänlaisia käsityötaidon ja taiteen "näyttöjä". Niitä harvemmin käytän mutta joskus toki. maljakkokiintiö on kyllä täysi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 08:42

Myin kymmenkunta maljakkoa hiljattain kirpparilla, jäljelle jäivät ne, joilla on minulle tunnearvoa tai ovat muuten merkityksellisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 09:38

Kyllä niitä varmaan löytyy meiltä 10 kapaletta kun kaikki kerää vaikka pöydälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 10:09

Kissa hajotti häälahjaksi saadun maljakon ja muutenkin niitä on liian vähän. Ikealta kävin vasta ostamassa lisää mut nyt puuttuu kukat ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 11:27

Ei niitä liikaa ole, joskus tuntuu että liian vähän erinlaisille kukille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 16:53

Eipä oikeastaan. Liian vähän jopa. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 20:32

Kiinalaiset tuliaiset ja vastaavat lahjat on lahjoitettu eteenpäin.
Jäljellä Hilkka-Liisa Aholan Arabialla ja Arabialle maalaamia kukkakuvioisia viisi kappaletta. Ovat jo keräilykappaleita joten saavat olla vaikka pistaasimantelikuppeina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.11.2009 - 12:08

On

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 21:42

Maljakoita on ja liikaa - vaikka en tykkää yhtään leikkokukista!

Kauemmin kukkivat siellä jossakin mihin on istutettu tai mökilläkin mieluimmin katselen pidempään pientareella kukkia kuin revin ne kuihumaan ennen aikojaan maljakkoon.

Hankala henkilö olen siis tässäkin asiassa jota puolta itsessäni en tosin ole kenellekkään koskaan ennen kertonut:):) Leikkokukat ei oo kivoja purkkikukat on:)