Monasti lomaillessani olen ajatellut kuinka todennäköistä on, että se aamukonjakki tyhjään vatsaan auttaa tulevan päivään..?

Avainsanat: loma matkailu konjakki terveys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2009 - 22:47

Kyllä niin väitetään..olen kyllä joskus ottanut reissussa..heti aamusta pienen konjakki napsun..ja päivä alkanut hyvin...se on hyvä syy ottaa aamusta..kun näin väitetään..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2009 - 22:23

kyllä uskomuslääkkeet voivat hyvinkin auttaa, kunhan uskoo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 22:46

Iltalääkkeeksi joskus otan mutta tapaa siitä kannata tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 23:12

Sisareni matkusti Siperian junalla Mongoliaan ja Kiinaan. Sai junan eväistä vatsataudin, heti tuohon sanomaan ettei tullut vodkalla desinfioitua eväitä.
Vasta oli UlanBatorista ostanut kyseistä lääkettä ja mahatauti sitten hellitti.
Minä en muista olisko kyseinen sairaus päässyt yllättämään vaikka on jokunen reissu takana.
Kyllä vodkasnapsi pitää muistaa ottaa ennenen ravintolaruokailua varsinkin. Aamupalaksi sitä en ole ottanut.

Kerran Kreikan ja Italian välisellä autolautalla tavasin listaa ja opettelin aakkosia. Tuli vuoroni jonossa ja pyysin pari olutta, poika tiskin takana kyseli; its you breckvast. Yes!
Vein kaverille kanssa ja jo alkoi kohta aamiaisen tilaaminen luonaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 23:58

Aamukonjakit on aina poikaa,jos vaan mahdollista(tietty ei työaamuina)kruunaa lomapäivän samoin kuin aperitiivi iltapäivällä ja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.11.2009 - 00:50

Itse otan aina reissussa rommia aamulla tyhjään mahaan. Ja tehonnut on, ei iske pöpöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 08:16

No miksipäs ei. Varsinkin jos se toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 08:22

Ryyppy murheeseen kaksi parhaaseen,on sanonta täällä meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 08:38

Eivät auta mihinkään muuhun kuin ehkä mielialaan. Itse en usko tuohon enkä konjakkia ota aamulla missään.
Kreikkalainen tsipoura/raki on auttanut ainakin kerran alkavaan flunssaan. Olimme Kreetalla maaliskuussa ja eräänä aamuna heräsin karheaan kurkkuun. Muuan seurueemme jäsen sanoi että otapas muutama kerta rakia päivän aikana, se desinfioi kurkkua ja auttaa. Otin ja kaikki oireet hävisivät, neljä kertaa sen päivän aikana sain pienen lasillisen eri tutustumispaikoissa ja vaikka aine on hirvittävän pahaa, nielni sen. Enkä katunut.
Konjakki ja raki ovat erilaisia aineita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 08:43

Olin aikoinaan Puolassa ja siellä otettiin porukalla aamukonjakit vatsan hyvinvointia turvaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 08:48

Kyllä joskus olen matkoilla pienen tilkan konjamiinia napannut ja aion jatkossakin tehdä niin. Ei ole pöpöt vatsassa juhlineet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 11:48

Pitääpäs kokeilla, kun lähden nyt 14.11 Thaimaahan kuukaudeksi.