Mitä mieltä olet ns pikavipeistä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2009 - 21:39

Toivon ettei niihin sorruta. Nuorille varoittava sana; se on helppoa rahaa, mutta se on maksettava rankkojen korkojen kanssa.Ei todellakaan suositeltavaa kenellekään.Ajatelkaa kaikki mahdollinen selviytyminen ennenkuin tartutte tähän vaihtoehtoon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.11.2009 - 21:41

En ole ikinä ottanut sellaista, joten ei kokemusta. Mutta luulenpa, että siinä joutuu helposti kierteeseen. Eikös niissä ole ihan mahtavat korotkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 21:47

En ole ikinä tarvinnut ottaa pikavippiä..enkä kyllä suosittele..kuin pakon edessä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 22:02

Kylläkai ne joillekin on ihan hyvä. Eikös niissä ole maksuaikaa yleensä 2 viikosta kuukauteen,
moni saattaa päästä vippilainalla etenpäin, toki niissä on kovat korot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 22:10

kallein mahdollinen elämäntapa, ei todellakaan ole varaa sellaiseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 22:40

Liekkö laillistettua rosvousta ja hädänalaisten tilan hyväksikäyttöä. Rangaistavaa koronkiskontaa.
Eipä ole tullut mieleenkään, ainoastaan ottaa päähän kun näissä nettisivustoissa hyppii niiden mainokset silmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 22:44

Tämänpäivän ilmiö jota en todellakaan suosittele kenellekkään. Vuosikorko tähtitieteellinen.Liian helppoa kallista rahaa. Uskon että paljon edullisemminkin saa vastaavan summan.Kannattaa todella harkita, mikäli harkintakyky riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 22:44

Tunnen yhden kaverin joka on tosi kus...ssa pikavippien kanssa.Ottaa 300e ja ryyppää sen illassa kapakassa ja parin viikon päästä maksaa takaisin 370e toisen firman pikavipillä jne.....jossain vaiheessa koko"kupla puhkeaa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 23:51

Ehtoosti Napsut,mun mielestä pikavipit pitäis kieltää erityisellä lailla ja JOS niitä sallitaan,korkeat turvapykälät,niin ettei niitä käytännössä saisi kukaan.
En ole sortunut ja toivon ettei kukaan sortuisi,Tertsin esimerkki ei varmasti tuulesta temmattu,ikävä kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.11.2009 - 00:47

Mikäs siinä jos haluaa maksaa roimat korot. Mutta on se sellainen loukku että ihmiset velkaantuvat helposti kun rahaa syydetään löysin perustein. Itse en sellaista ottaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 04:37

Ne on syvältä.Varsinkin osa nuorisosta ottaa niitä herkästi.Ja sitten ovat lirissä velkojensa kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 08:19

peesaan liisukan vastausta, en suosittele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 09:01

Toivoisin ettei kukaan niitä ottaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 09:46

Huono systeemi,pitäs kieltää kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 09:53

En harrasta niitä lainkaan pysyn tosi kaukana niistä.ja topivon että lapseni eivät siihen sortuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 20:23

Pikavipin voi ottaa kaverilta muutamaksi päiväksi, viikoksi korkeintaan mutta ei näiltä koronkiskureilta joilla on vissiin jopa 30% korkoa. Pitäisi lailla kieltää ne kokonaan, ei vain yöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.11.2009 - 12:08

en itse otrtaisi vippiä ikinä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 12:37

Ehdottomasti pitäis kieltää koko homma.Ihmisten kusetusta täysin.