Valmistatteko usein kaupan pakastealtaasta ostettuja pasteijoita, piirakoita, pullia vai leivotteko itse?

Avainsanat: pakasteet leivonta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2009 - 19:24

Ostan joskus viinereitä pakasteesta,tulee hyvä tuoksu,ihankuin ois itse leiponut.Ne ovat hyvä vierasvara.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.11.2009 - 19:10

Joskus tuli ostettua sulhaspiirakoita pakasteena ja paistettua kotona. Ovat erittäin hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 19:37

leipomuspuoli kaiken kaikkiaan jää nykyään aika vähäiselle, pakkasesta tulee lähinnä pasteijat,

(vähäinen tarve ja säästyy paljon vaivaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.11.2009 - 19:59

Aina jotain löytyy pakkasesta. On niin kätevä ottaa ja paistaa yllätysvieraille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 21:32

Kyllä on aina pakastimessa..näitä mitä voi paistaa..hätävarana..jos vaikka tulee vieraita..tosi käteviä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 22:08

Pakastepullat ovat jotenki vieras asia mulle kuten leipominenkin nykyään.Suolasia teen itse, pasteijoita tai piiraita.Pidän vastaleivotusta vaikken leivokkaan makeita enkä suoraan sanoen suolasiakaan kovin usein, mut kun tekee mieli tarjota sellasta, on oma tekemä maukkaampi.Poikani tykkää pasteijoista ja niitä tää syksy motivoi tekemään, kun päivät ovat niin harmaita.Kodikasta.Kun en itse kaipaa pullaa, olen niin ajattelematon, että uskon muidenkin pärjäävän ilman.Ajattelen, että voin tehdä tarjottavani näköisekseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 04:44

Olen ostanut.Ihan maukkaita ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 08:25

Ne pasteijat ostan ihan pakastealtaasta ja aika harvoin. Muun leivonkin itse, pullaa, piirakoita ja kakkuja enimmäkseen. Joskus kääretorttua ja leivoksiakin tulee tehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 08:58

Vain joulutorttuja teen valmiista taikinasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 19:26

Leivon itse, mitä nyt milloinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 20:09

No erittäin harvoin. Onhan ne tietysti pitänyt testata ja pääsääntöisesti ovat hyviä, jopa yllättävänkin hyviä. Siitä huolimatta täällä leivotaan itse ja pakkaseen ei juuri mitään mene, onneksi vieraiden tulo on selvillä aina useampi päivä etukäteen joten leipomaan ehtii aina jotain.
Eilen pasteijoita - lapsille ilman homejuustoa ja valkosipulia. Lasten pasteijat tunnisti siitä kun teki haarukalla erillaiset pistelyt päälle, ja kaikille kelpasi - kaikki.