Voitteko uskoa?

Maa on valkoisena lumesta ja lisää tulee taivaalta,meillä asfalttimiehet lemminkäiseltä,laskemassa asfalttia pihaamme.Tätä ihmettä on odoteltu 19 vuotta,nyt se sit tulee ja lumisateella.

Avainsanat: pinta pihalle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2009 - 09:27

Kyllä uskon jos sinä niin sanot, tuolla naamalla et varmaan näissä asiossa leikkiä laske:-D

Kysyjän kommentti

Kiitos mukavasta vastauksesta minun asfaltti kysymykseeni,ihan oikeasti meillä on nyt hieno asfaltti pihassamme.Hyvää kannattaa odottaa.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2009 - 10:01

kyllä uskon jännä juttu kun lumisateessa asfallttia laittavat teidän pihaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 10:07

näihän siinä tuppaa käymään,
olen todennut että varmin tapa saa räntäsademyräkkä aikaiseksi, on tehdä päätös auton renkaiden vaihdosta, vuosien varrella olen tehnyt sen ehkä kuutisenkymmentä kertaa ja niistä ainakin kaksi kolmesta on ollut tosi kurjat ilmat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 10:31

Voi kun tännekkin saataisiin lunta!! On niin pimeää ja synkkää :(
Hienoa että saatte asfatin viimeinkin eikä lumisade sen laittoa enää enempää hidastanut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 11:11

Eilen oli iltalehden sivuilla, että lunta tulee ja näkyyhän tuota tulevan. Ihanaa!
Kyllä se asfaltti sulattaa siitä kohtaa lumen, ettei hätää. Nauti vain uudesta pihasta!

Olipa tosi kiva vastata tähän. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 12:40

Kauan olette saaneet odotella asfalttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 12:44

voin uskoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 13:37

Asfalttimiehet ovat kovaa karskia porukkaa, ei heitä pienet lumet haittaa, valaahan betonimiehetkin talvena lattioita mm. vaikka 20 asteen pakkasessa, ja muurarit tekevät
tiiliseinää samaten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 18:29

No hyvä, että vaan asfalttimiehet..ettei mitkään puutarhurit. Kaikki ajallaan tai hieman myöhässä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 18:55

Aika jännä juttu mutta voisi tuota uskoakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.11.2009 - 19:51

Älä huoli, kyllä se lumi sillä kuumalla asfaltilla sulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 20:28

MITÄ? niinhän nuo sitä laittoivat ja tuli entistäkin mustempaa pihamaalla! Ei nuo Lemminkäisen äijiä olleet tai sitten puhut eri pihasta....;O.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 20:36

Asfaltti helpottaa kummasti elämää ei tule tuomisia ulkoa kengänpohjissa niin paljon sisälle - tuore asfaltti lisäksi tuoksuu minusta ihan hyvälle - mutta on se sitten isona pintana vähän ankeaa kun ei voikukka pääse pukkamaan naama edellä aurinkoa kohden:) No, kaikilla asioilla tuppaa olemaan hyvät ja huonot puolensa:)