miten ns. lama on vaikuttanut sinuun?

Lisätty: 09.11.2009 - 22:23

millä tavoin? asenteesta kiinni miten asiaan ottaa kantaa. minusta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2009 - 22:01

Ei vielä ainakaan toistaiseksi..voi jossakin vaiheessa kyllä vaikuttaa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2009 - 22:11

Ei ole vaikuttanut millään muotoa.Perustoimeentulo turvattu.Ei tässä ainakaan nälkään kuolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 22:14

Henkisesti. Tuutin täydeltä tulee masentavaa uutista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 22:20

Olen aivan lamautunut, noihin uutisiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 22:22

ei suoraan mitenkään, mutta juuri tuo jatkuva kärjistetty uutisrumba ja muutamien tuttujen todelliset vastoinkäymiset kyllä vaikuttavat yleiseen ilmapiiriin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 22:58

Ei vielä mitenkään mutta tietysti ajan myötä tuntuu jos todella pitkään kestää.Toivotaan että tästä noustaan.Toisaalta ei se toivomisesta ole kiinni vaan tarvisi todellisia toimenpiteitä ihmisiltä jotka olemme äänestäneet edustamaan meitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 23:05

On se vaikuttanut vähän masentavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.11.2009 - 23:09

Edellisestä lamasta tähän nykyiseen lamaan mennyt ihan samalla tavalla. Ei muutoksia suuntaan tai toiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.11.2009 - 23:17

En ole huomannut sen vaikuttavan ainakaan vielä millään tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 23:18

Ei vaikuttanut-90 luvun lama,eikä tämäkään.Kansakoulussa ope kertoi,että on aina nousukausia ja laskukausia.Niin se vaan menee,että ne vuorottelevat.Valitettavasti laman varjolla mennään monessa asiassa taaksepäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 23:27

Eipä ole vaikuttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 00:09

ei mitenkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 00:36

ei ole vaikuttanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 08:27

Ei ole vaikuttanut
olen pienellä eläkkeellä
joten olen joutunut kituttamaan
pienellä tulolla mut
olen tyytyväinen elämääni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 08:36

Näin pitääkin tapahtua , ei se mitään uuttaa ole. ei aina voi olla talouskasvua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 08:52

Ei ole vaikuttanut konkreettisesti mitenkään. Ehkä entistä enemmän tarkkailen isoja rahallisia menoja ja priorisoin niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 10:12

Ei muuten mutta vältetään turhia ostoja. Eipä rahaa muutenkaan ole paljon laittaa turhuuksiin. Olla täyttyy ei mitään voi kun odotta jos se siitä joskus laantus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 10:42

Ei ole ollut vielä vaikutusta ja toivottavasti ei tulekkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 11:16

Ei ole vaikuttanut mitenkään. Eli yhtä kituuttamista oli ennen lamaakin. Vähän on vaikuttanut tuo ns. elintarvikkeiden hinnan lasku. Jotkin kaupat ovat ihan oikeasti laskeneet hintoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 12:39

Ei ainakaan huonompaan suuntaan eli työsuhteeni vakinaistettiin ja palkkakin nousi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 19:41

Ei vielä taloudellisessa mielessä mitenkään, mutta vuodenvaihde saattaa muuttaa asian tai sitten on palattava takaisin töihin...