mikä on paras vitsi

Ulkoministeri Ahti Karjalainen oli virallisella vierailulla Afrikassa. Seurue oli käymässä luonnonpuistossa. Tien vieressä tallustelee suuri harmaa eläin, jolla oli isot korvat ja pitkä kärsä. Isännät osoittivat eläintä vieraalleen, joka vastaa: - Jees, tankero.
Kohta pensaikossa vilistää keltainen kissaeläin, jolla on tumma harja kaulan ympärillä. Isännät osoittavat eläintä. – Jees, tankero, sanoo Ahti.
Sama toistuu vielä muutaman kerran. Isäntäväki on ihmeissään. Kun poistutaan alueelta, huomataan sen rajalla olevan kyltti. Kyltissä luki: - All animals are dangerous (kaikki eläimet ovat vaarallisia).

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2009 - 19:38

Vanha viisaus : lyhyestä virsi kaunis ........ sama päteen vitsiinkin

Onko olemassa säädyttömiä aatelisia tai hävyttömiä naisia?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2009 - 20:59

Kekkonen kävi Lapin mummon luona kahvilla hiihtoretkellään. Mummo kavia kaatessaan hermostukissaan kaatoi ohi kupin ja hoki, voi mikä tohelo minä olen.
Sitten Urho selittäessään kaatoi kuppinsa poytäliinalle.
Ennen joulua mummolle tuli paketti postissa, jossa oli lähettäjä; Toinen Tohelo.
Paketissa oli puhdas uusi pöytäliina.

Jos tuo ei ollut vitsi, niin tässä!
Miten päin banaani on tertussa?
- Se on ihan Tertun oma asia...

Turkulaiset esittäytyivät:
- Mäen Anna
- Kylmäsen Usko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 21:11

Tuo jumppiksen kertoma jutun minäkin muistan selvästi, sehän on ihan totta noista
Urkin matkoista.
-Käviskö tämä minun juttuni vitsiksi "Onks`Paavoo näkyny".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 21:32

Tilanne komiikka naurattaa eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 23:16

Miksi röllin vene upposi?
Röllillä ei ollut tilippi tippi tappia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 21:02

Kalle ja Ville olivat kaljalla. Ville ihmettelin Kallen hienoa hiusmuotoilua ja kysäisi: Miten olet saanut hiuksesi noin sileäksi? Ville vastasi että munalla, johon Kalle että oletpa hyvin notkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 14:00

Jos tunnet, että sinulla on kaikki, mutta jotain puuttuu, se on - alkoholiton olut

Lisätty: 22.01.2011 - 14:06

Vodka "Pinocchio" - tee Sinusta polttopuuksI!.