Onko joululahjat jo kasassa? :)

Itsellä on vasta kaksi kasassa. ^^

Avainsanat: joululahjat joulu on taas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 09.11.2009 - 23:12

Pitkin vuotta ostelen lahjoja, tänään ostin joulupaperia jotta pääsen kohta paketoimaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi! ^-^

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.11.2009 - 19:08

En meinaa hankkia joululahjoja ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.11.2009 - 19:31

Toivon että joululahjat jätetään tänä jouluna ostamatta. Ihminen luo yhä enemmän oma-kuvaansa ainoastaan sillä, mitä hän ostaa. Tämä nakertaa yhteiskuntaa tavalla, jonka seurauksista näemme toistaiseksi vain jäävuoren huipun. Lisäksi kulutus tuottaa jätemääriä, jota maapallomme ei yksinkertaisesti kestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 19:42

lahjaton joulu on meillä yhteisesti sovittu joululahja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 20:11

Emme osta joululahjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 20:34

Kyllä lahjojen ostaminen..nykyään jää aika vähäisiksi..kun on vaan aikuisia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 21:14

Mitä häh! Mie oon laittanu Joulupukille kirjeen korvatunturille ja lista on mukana,
kas kun mie uskon Joupukkiin vielä. Eihän niitä lahjoja itse tehdä ne tehdään Joupukin pajassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 21:34

Emme osta lahjoja ollenkaan.Nautimme joulurauhasta ja yhdessäolosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 22:22

Kummilapsille olen miettinyt lahjaideoita. Mitään ei ole vielä hankittuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 23:08

Ei ole eikä tule.Ostetaan kun on tarve ja Joulun jälkeen kestokululutushyödykkeet on huomattavasti edullisempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 00:12

Pari lahjaideaa vasta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 00:13

ei oo yhtäkään lahjaa vielä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 08:56

Ei, eikä paljoa lahjoja edes hankita. Aikuiset eivät tarvitse lahjomista mutta viime vuonna oli myös niin että yksi lahja per hlö. Ostin viime sunnuntaina messuilta hieman italialaisia herkkuja jotka säästetään jouluun ja menee kaikkien hyväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 10:32

Kyllä niitä olen hieman ostellut kun olen kaupalla käydessä sopivaa löytynyt. en kuitenkaan paljoa edes hanki. En viitsi jättää viiime tippaan kaikkia lahjojen ostoa.tilannut olen jo osan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 10:59

Muutama lahja vasta valmiina. Aina aion ajoissa alkaa ostamaan mut sitten se jää viime tippaan :( Omille ja kummilapsille vain laitan, aikuiset olemme sopineet jo vuosia sitten ettei osteta toisillemme. Joskus mies kyllä yllättää minut <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 11:27

En ole ostanut vielä yhtään lahjaa enkä taida ostaakaan. Tosin syynä on raha tai pikemminkin sen puute. Tuskin ehdin ennen joulua saada mitään kun olen odottanut jo lokakuun alusta asti. Ensi kuun vuokrakin huolettaa. Kivaa tämä saikulla oleminen, juu. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 19:23

Tänään kävin etsimässä tyttärelle muumi-palapeliä.
Löytyi monta kivaa mutta ongelma on vaan se että en vielä tiedä kuinka monta palaa on sopiva määrä...