Miten latauksia saa pois koneesta?Lukee tyhjennä kaikki,mutta eikö virustorjuntaohjelmakin sitten mene?Nim.pölövästi...

Lisätty: 09.11.2009 - 14:50

Ps.hidastaako nuo lataukset nettiä tai tietokonetta....vai mikä se nyt oli..?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2009 - 15:05

Lataukset saat koneeltasi pois kun otat vaan hiiren osoittimen ja siirrät ikonit roskakoriin
ja sitten tyhjennät roskakorin, ei se sen kummenpi toimenpide ole.
-Tuohon toiseen kysymykseen vastaisin niin että ei niitten pitäisi hidastaa tietokonetta,
jos koneessasi on paljon muistia, kannattaa seurata jos sinulla on raskaita tiedostoja,
niitä ei kannata pitää koneella vaan ulkoisella kovalevyllä.
-Toivottavasti sait nyt tietoa, kysy lisää jos en osannut oikeasti vastata.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2009 - 15:20

Ei hidasta vaan kiihdyttää?11 Tietokonetta meinaan, surisee tuuletin niin iloisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 15:50

miumaumikkon kertomalla tavalla eivät lataamasi tiedostot poistu mihinkään, ainoastaan vain kuvake sen käynnistämiseen, jolla ei ole mitään vaikutusta koneesi nopeuteen. Tiedostot pitää poistaa joko ohjauspaneelin kautta Lisää/Poista -sovellutuksen kautta, tai sitten manuaalisesti resurssien hallinnan kautta. Mutta ole sitten tarkkana mitä poistat, ettet vahingossa poista sieltä käyttöjärjestelmän tiedostoja.

Lataukset hidastavat koneesi suorituskykyä aina sanokoon jumppis sitten mitä tahansa 11:sta tietokoneen surinan keskeltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 19:03

opoy kertoikin jo ajatellun vastaukseni. Ohjauspaneeli ja Lisää tai poista sovelluksen kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 19:43

Kyllä kysymyksesi on vähän liian epäselvä ? "Miten latauksia saa pois koneesta", mitä latauksia oikein tarkoitat ? Jos tarkoitat lataamiasi kuvia, musiikkia, videoita pelejä tms. ? Esim videot on usein helpointa löytää/poistaa sillä ohjelmalla, millä ne on ladattu. Sillä muuten niitä on usein vaikeata löytää hakemistoista.
Esim. RealPlayerillä ladatut löytyy helposti RealPlayerin "My Library"sta (kirjastosta), josta ne on helppo poistaa.
Valitse poistettavan videon hiiren oikealla painikkeella ja valitset Delete tai Poista.
Toinen hyvä/helppo tapa on käyttää ilmaista CCleaner -ohjelmaa koneen puhdistamiseen.
Tuskin tarkoitit asentamiasi sovelluksia / hyötyohjelmia ???