Saatteko Napsusta hyviä vastauksia?

-Joku tuolla pikkuisen morkkasi ettei Napsusta saa kunnon vastauksia. Minä kyllä uskallan olla eri mieltä, olen monesti saanut ihan hyviä ja erikoisia vastauksia, yleensä olen tyytyväinen ollut. Joskus tulee kysymyksiini niin paljon hyviä vastauksia että on ihan vaikea niistä valita yksi paras vastaus, mutta kun ei saa kun yhden valita parhaaksi, tosin viestiin voi laittaa kiitokset kaikille muillekkin vastanneille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2009 - 14:32

Hyviä ovat vastaukset! Niin kuin ovat yleensä kysymyksetkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2009 - 12:42

Luulenpa niin.
Jos joku kysyy tosi speciaalia, niin silloin voi neuvoa mistä sa apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 12:53

Mielestäni kannatta kysyä napsusta,eli hyviä vastauksia tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.11.2009 - 13:56

Kyllä täältä ihan hyviä vastauksia saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.11.2009 - 14:52

Kyllä täältä minusta saa oikein oivia vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 15:07

Joskus on oikein tosi hyödyllisiä ja joskus saa nauraa maha kippurassa kun en ole osannut asetella kysymystä oikein ja vastaaja on ymmärtänyt väärin mutta kivaa se vaan on...;O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 17:40

ainakin paljon vähemmän kettuilua kuin monella muulla palstalla,
ja enimmäkseenhän tämä on siellä ajanvietteen puolella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 18:35

Aina. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 19:52

silloin harvoin kun olen kysellyt olen myös saannut hyviä vastauksia,

omalta osaltani olen pyrkinyt hyvin vastailemaan, kelpaa sitten kelle kelpaa ja jos ei sitten pitää kysyä naapurista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 20:14

Paljon tulee hyviä vastauksia...olen sitä mieltä..hauska niitä lueskella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 21:38

Erinomaisia vastauksia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 22:27

Vastauksia on mukava lukea. Ja ennen kaikkea jotkut napsulaiset osaavat kysyä hyviä/kivoja/mukavia kysymyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.11.2009 - 23:07

Enimmäkseen hyviä ja asiallisia, mutta on siellä muutama ala-arvoinen tai ylimielinenkin ollut muassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 11:31

Olen ollut hyvin tyytyväinen vastauksiin. Usein luen toisten kysymyksiä sen takia, että vastauksista oppii uutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 21:56

Hyviä vastauksia ja hyviä kysymyksiä. Kiva on napsutella ja lukea napsuja. Paljon olen oppinut ja hyviä viitteitä mistä vastauksia voi öytää muualtakin.