Miten voi parantaa ihmissuhteita, jos ne ovat jo korkealla ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2008 - 22:56

korkealla, kenenkä arvio? itsesi vai onko joku muukin sitä mieltä?
Yksi laatutekijä on kestävyys / pysyvyys, toimi niin että ne ovat huomenakin yhtä korkealla, silloin olet taas vähän parantanut

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.07.2008 - 12:17

veitsenterällä , jos suhdetta tarvisee pohtia.
rakkaus,rehellisyys ja ystävyys siinä aluksi eväitä. ei turhaa yrittämistä:luonnollinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2008 - 20:52

Jos kyseessä enemmän kuin yksi ihmissuhde niin parantamista, petraamista löytyy aina, elämä opettaa, 16-vuotiaana ei vielä tiedä mitä se tuo tullessaan, joten ei pidä "tuudittautua" siihen, että nyt on kaikki OK , vaan hoivata, vaalia ja kehittää ihmissuhteitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2008 - 15:07

Haen vieläkin ystävääni joka päivä kouluun kun hän asu matkan varrella, että meillä on hyvät välit vieläkin, uskon että aikalailla sen takia (olen ihan tosissani).
Kannatan, että vietätte paljon aikaa yhdessä, luotatte toisiinne ja ette loukkaannu pienistä asioista. Pienet asiat tekevät ihmeitä! ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2008 - 10:04

Ihmisuhteita voi aina parantaa,Täytyy olla todella täydellinen ihminen,jota kaikki ihannoi ja rakastaa,joka ei tee koskaan virheitä ja jota muut katsovat ylöspäin.Oletko todella sellainen?