Toimiiko teillä omalääkäri systeemi terveyskeskuksessanne?

Meillä ei ole toiminut enää vuosiin.Meiltä lähti opiskelija lääkäriksi meidän lääkäri,kun meinasi nääntyä työtaakan alle.Kahden pienenlapsen isänä ei enää jaksanut.Arvaa harmittikose meitä?Hän kerkesi olla minunkin lääkärinä 7 vuotta.

Avainsanat: oma lääkäri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2009 - 11:35

Ei toimi. Nykyisin ei toimi työterveydessäkään mistä olen tosin tyytyväinen sillä siellä omalääkäri on tosi omalaatuinen.

Kysyjän kommentti

Lappeenrannassa ajetaan alas omalääkäri syteemi,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2009 - 10:08

Kyllä se ainakin teoriassa toimii ehkä osin käytännössäkin. Nyt on kaikki tukossa sikalentsun takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 10:22

Kyllä toimii jos on tarvetta mennä niin pääsee lääkäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 12:15

Ei toimi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.11.2009 - 13:48

Ei ole toiminut enää vuosiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 16:40

työterveydenhuolto on toiminut ja pitänyt minusta huolta,
sen mitä muilta olen kuullut, meidänkin piirissämme tuo omalääkäri pelaa periaatteessa, käytännössä paljon toivomisen varaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.11.2009 - 23:01

Kyllä toimii mielestäni riittävän hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 23:17

Kuten kissaäiti mainitsi niin ei ole toiminut aikoihin ja reseptit uusii kuka milloinkin joten siirryin yksityiseen omalääkäriin kun on sairauskuluvakuutus joka hoitelee maksut.Ei tarvitse jonotella ja kun maksan vakuutusmaksun niin miksi en hyödyntäisi sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 22:00

Toimii sillälailla, että nimen tiedän, mutta useimmiten kun tarvitsen aikaa, tapaan lomittajan. Usein on sairaslomalla, opintovapaalla, äitiyslomalla, normaalilla vuosilomalla. Ymmärrän kyllä että nuo ovat hyviä syitä, mutta siltikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 19:10

Kyllä oli ja toimi, tosin paikkakunta oli alle kymmenentuhannen kylä. Nyt täällä hieman isommassa paikassa en ole asiaan vielä perehtynyt.