Ostatteko kaupasta koskaan siskon makkaroita ruuaksi kotiin?Minä en tykkää niistä itse.

Avainsanat: siskon makkarat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2009 - 10:06

Mistähän johtunee, mutta en ole oikein mieltynyt tähän soppaan enkä ole koskaan ostanut siskonmakkaroita. Koulussa syönyt ja oli jotenkin vastenmielistä. Pitäis varmaan kokeilla uudestaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle parhaasta vastauksesta.En ole koskaan tottunut niitä syömään,siksi tyydyn vain muihin makkaroihin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2009 - 09:44

Ostan siskonmakkaroita ja olen tehnyt niistä keittoa sekä makkarakastiketta.Hyvin tekee meillä kauppansa.Sinulla voi olla ennakkoluulo tätä makkaraa vastaan.Esim niistä tulee parempi makkarasoppa,kuin lenkistä.Tämä on tietysti minun mielipide.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 09:50

Minä toisinaan kitumarketista niitä ostan ja mukulat ja mukuloitten mukulat himolla syövät tätä soppaa, ja mies saa seuraavana päivänä jämät .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 12:51

Viimeviikolla söimme siskonmakkarasoppaa,nam nam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.11.2009 - 13:46

Ostan ja teen keittoa. On muuten tosi hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.11.2009 - 14:53

välillä ostan jos keittoa meinaan tehdä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 15:23

soppaa syödään aina silloin tällöin ja silloin keittiö on kokonaan minun hallinnassani paistan 'siskonmakkara-kääryleitä' eli käärin siskomakkarapallukoita pekoniin , vähän maustelen ja paistelen,

- voi sitä löytyä parempaakin ruokaa, ei vaan ole tullut vastaan -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 16:50

Kyllä joskus tulee ostettua,tulee hyvää keittoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 19:09

En ole itse ostanut, mutta syön kyllä mielelläni siskonmakkarakeittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.11.2009 - 22:58

En muista että olisin ikinä ostanut siskonmakkaroita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 23:20

En ole ostanut kun ei ole tietoa ja taitoa mitä siitä voisi valmistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 19:07

Harvemmin vaikka kyllä niistä ihan hyvää soppaa saa.
Koulussa kun sitä tehtiin ja jaettiin oppilaille piti ne makkarapalat laittaa eri astiaan sillä kun kaikki ovat ihan pinnassa käy helposti niin että 20 ensimmäistä saa kaikki makkarat ja lopuille jää pelkkää perunasoppaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 17:04

Ostan kyllä.Teen keittoa sekä siskonmakkarapaistosta. Täällä netissä on hyviä ohjeita.Googlaa.