Katsoitko Kadonneen jäljillä ohjelman äsken?

Kyllä oli mukavaa,kun siskot löysivät veljensä.

Avainsanat: siskot veli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2009 - 22:58

Kaikki jaksot olen katsonut ja joka kerta meinaa tulla tippa silmään ja pari kertaa on tullutkin.

Kysyjän kommentti

Kyllä minullekkin kyynel silmään tulee,kun lapset löytävät isänsä tai veljensä,kumminkin kauan kadoksissaolleet läheisensä.Ikinä en haluaisi kadottaa ketään läheistäni.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2009 - 22:01

Katsoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 22:29

Katsoinhan mä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 22:30

No, onpa kumma. En näköjään katso mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.11.2009 - 22:31

Katsoin minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 22:53

enpä ole vielä mitään kerennyt tänään katsomaan, lueskellessa taas mennyt koko alkuilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 23:46

tulikatsottua kyllä itsellekin tulee haikea olo kivaa kun ihmiset tapaa toisiaan monen vuoden jälkeen tippa tulee silmään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 05:40

Kyllä minä sen katsoin kuten aikaisemmat jaksotkin, itselleni on jo vuosia tullut mieleen lapsuuden ystävä joka adoptoitiin Tanskaan , ja haluaisin tietää miten hänellä menee, ja vaikeaa on tiedon saanti näihin lapsiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 09:46

Joo kyllä katsoin sen ohjelman eilen. Sen uskon et oli suuri ilo tavata,kuten siskoista sen näki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 11:02

En katsonut, sillä aikaa luin kirjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.11.2009 - 14:55

en katsonut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 18:37

Katsoin viime sunnuntain jakson. ^^ Koskettava ohjelma.