onko teille ikinä käynyt niin että olette niin uppoutuneita johonkin että astioita vaan kasaantuu kauhea kasa pöydälle?

tämän päivän kasa tietokone pöydällä.
3 lasi
4 mukia
2 haarukkaa
1 veitsi
2 lautasta
5 tee pussia
.....

Avainsanat: tapa tottumus astiat syöminen ruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2009 - 18:01

En yksinkertaisesti uskalla syödä tai juoda tietokoneen äärellä yhtään mitään
- minun tuurillani ne on näppiksessä: taatusti joku kaatuu tai kauhea yskäpuuska yllättää ja siinä sitten laapit lastalla ruutua:) ei vaiskaan:)

Ongelma on kyllä tuttua meillä teinien huoneista tietsikkapöydiltä löytyy asitioita silloin tällöin... Tosin ne on kyllä "piilotettuna" sängyn alle tai pöydän alle tai johonkin - luulisi että samalla piilottamisen vaivalla löytäisi tiensä keittiöön - mutta taitaa olla ihan "periaatteellista kapinointia":)

Meillä on sovittu että tietsikkojen äärellä ei syödä - eikä olohuoneessa - mikä on ihan hyvä tapa ettei tule opittua tapaa natustella aina telkkaria katsottaessa jtk.

Tästä kyllä tietoisesti lipsutaan silloin kun on "tyttöjen ilta - Kissa on poissa ja hiiret hyppii pöydille" eli silloin ostetaan sipsiä - limsaa ja karkkia ja vuokrataan hyvä DVD ja ollaan pitkin ja poikin olohuoneen mattoja ja soffia:):) Ja se onkin kivaa kun ei ole ihan jokapäiväinen juttu!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 08.11.2009 - 16:25

En ole niin uppoutunut että kerääntyisi mitään. En harrasta edes tietokoneen ääressä syöntiä. Eri pöydille kyllä saattaa kahvikuppeja kerääntyä mutta vain siitä syystä että jos en heti yhtä löydä etsiessäni, otan kaapista uuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 17:04

Sama kuin edellä. Ruokailen ruokapöydässä ja en päästä minnekään kerääntymään mitään sillä olen järjestyksen ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 17:08

Ei minulle koskaan noin tapahdu, minä olen liiankin innokas pitämään järjestystä, mieheni kahvimuki häipyy vähän väliä koneeseen ja hänellä on toinen mukillinen vielä juomattakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 17:52

mulle voisi kyllä käydä, mutta meillä pyörii sellainen valkotornado joka pitää huolen siitä ettei kasaannu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 18:02

kun minä todella uppoudun johonkin niin siinä sitten unohtuu ne syömisetkin, eikä kaffeleita ja muuta roinaa keräänny yhtään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 18:28

En syö tietokoneen ääressä,syön ruokapöydässä ja muutenkin haluan pitää pöydät puhtaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 19:26

Ei meillä astioita kasaannu edes tiskipöydälle, mutta kun oikein innostun laatimaan selostusta jollain vieraalla kielellä jostain asia-asiasta, niin pöydät saattavat pursua sanakirjoja, tietoteoksia, lehtileikkeitä ja muistiinpanopapereita niin ettei pintaa alta näy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 21:20

Ennen kuin lähden perjantaisin mökille, siivoan kaikki astiat ja roskat pois pöydilta mutta yllätys yllätys kun tulen sunnuntai-iltana kotiin ,astioita, roskia ja vanhoja ruoan tähteitä on pöydät täynnä. Epistä, ei ole äidin siivouskoulutus mennyt perille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 22:03

Kyllä on, ja näin sattuu jatkuvasti. Kone kulkee siellä missä minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 22:25

Minulla on läppäri ruokapöydällä ja siihen on hyvä syy; 3G-verkko toimii vain siinä kohdassa asuntoa. :)

Tällä hetkellä pöydällä on kahvikuppi, leipälautanen ja voiveitsi, aku ankka ja juomalasi. Siis läppärin lisäksi. :)
Tosin ne ovat siinä sen takia, että tuli kiire lähteä... enkä muistanut niitä ennen kuin kysyit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 21:32

Meillä ei kyllä kasaannu pöydälle..vaikka ei ole tiskikonetta..aina tiskaamme välittömästi..vuoron perään mieheni kanssa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 18:45

Tuo on vielä pientä, nyt kun pitäisi saada yhdistettyä kahden asunnon huonekalut ja kaikki muutkin vermeet on tilanne paljon pahempi.