Käypikö teille koskaan niin että kun olette saaneet hienon vastauksen ähellettyä tänne Napsuun niin...

..huitaisette vahingossa jotakin ihan muuta nappulaa työpöydällä ja vaivalla väsätty vastauksenne katoaa jonnekin "bittiavaruuteen" -
minulle joskus niin: eli onkohan jossakin "eksyneiden Napsuvastausten hukka" Taitaa olla se sama paikka josta löytyy iso määrä parittomia sukkia!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 09.11.2009 - 15:00

kyllä on joskus käynyt vähän samantapaisesti

Kysyjän kommentti

"Eme" - toi sun kuva on aivan liikkis kiva - ja jotenkin kun vastaat tuntuu että tuo "örkkieme" kuvasta nyt juttelee...

Hyviä vastauksia tuli monta mutta symppisvalinta nyt "emelle":):):

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2009 - 07:59

joskus on käynyt näin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 08:00

...niin ja siellä majailee myöskin suurella vaivalla kirjoitetut pitkät viestit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 08:15

Täällä pätkii yhteydet,silloin menee naputukset hukkaan.samoin kun väsää sähköpostia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 08:17

Kyllä meikäläisen hienot ja vähemmän hienot vastaukset(ihme kyllä)on tullu aina perille.Niiden lukuisien parittomien sukkien katoamisen arvoitus onkin sitten asia erikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 08:25

Se on varmasti samapaikka mine katoaa myös isot valtamerilaivatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 10:42

Napsussa ei vielä ole tämä "bittipeikko" nälkäänsä vastauksillani tyydyttänyt, mutta kun kirjoitan blogiani, niin siellähän se vaanii odottamassa, etten muistaisi kopioida tekstiäni ennen blogiin liittämiskäskyä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 10:48

En ole koskaan hukannut sukkia, mutta tuo bittiavaruus kyllä nielee melkoisen määrän kaikenlaista. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 10:54

vanhalta Heinähatulta onnistuu välillä sekin, että unohtuu lopuksi klikata sitä lähetä-palkkia kun siirtyy seuraavaan hommaan, ja siellähän se sitten on taas kerran se hengentuote teidän sukkienne kanssa, siellä jossain ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:33

Kantapään kautta olen oppinut, että yleensä kirjoitan vastauksen ensin Muistiolla (suuremmat kirjaimet), tai jopa Word:illä (jossa on oikoluku), josta sitten kopioin ja liitän tekstin tähän Vastauksesi: -laatikkoon.
Miksi ihmeessä täällä on kaikki teksti niin ärsyttävän pientä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:44

Ei täällä Napsussa mutta Facebookissa on tapahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.11.2009 - 12:44

Useastikin käypi niin. Tekstiä on jossakin vaikka kuinka paljon. Odotankin vaan milloin tulee jostain ilmoitus, että hukkatekstimuistio on täynnä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 15:09

tuttu juttu on kyllä tääläkin päiten , ja kun vastaan yksityiseen postiin .. niin hups se vastaus onkin itsellä ,tai sit juuri tuol pittiavaruudes ... siellä on minulta lähtenyt jo kirjan verran txt .. et jospa ne kaikki tulis takaisin niin tiedä minkä stoorin saiskaan aikaisiksi ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.11.2009 - 16:10

Ei ole vielä käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 20:38

ei onneksi.. kerran kävi niin mut ei ollut hieno eikä pitkä vastaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 22:51

Tuttu - juttu-show...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 18:15

Ei onneksi. Pari kertaa aikaisemmassa asunnossa joutui maalaamaan vastauksia kun yhteys pätki, mutta täällä on toiminut ihan kivasti.