Oletko tehnyt huorin ? Entä seurustelu vaiheessa ?

Minun on pakko tunnustaa. Ei nykyiselle.

Lisätty: 08.11.2009 - 00:33

Voi Lissukka Olemekohan törmäys kurseilla ? Mieletemeimme kanssa

Avainsanat: pettäminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 08.11.2009 - 00:37

Liian henkilökohtainen kysymys vastattavaksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2009 - 00:22

Onkos tämä ihan asiallinen kysymys???
Huom... Täällä Napsussa on lapsia ja nuoria ihmisiä mukana...
Ajattele vähän mitä kysyt...minusta aika törkeä kysymys....

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 08.11.2009 - 00:46

Eipä mielestäni mikään asiaton kysymys.. Jos ne lapset löytävät napsuun he varmasti ovat jo löytäneet/nähneet paljon pahempaakin.

Eipä ole tullut petettyä enkä ole tullut petetyksi.. Johtunee varmasti siitä, että vanhempani ovat pettäneet puolin ja toisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 01:23

tuosta vanhakirkollisesta ilmaisusta eivät edes teologit ole yhtämieltä missä se raja kulkee, toisille riittä riettaat ajatukset toiset katsovat että tekojen oltava synnillisten ajatusten saattelemia

kaikesta tästä hämmentyneenä en osaa vastata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 06:46

Tässä sille nuorisolle joka on napsussa mukana!

Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan. [Job 31:1; Sananl. 6:25; 2. Piet. 2:14)

Lisätty: 08.11.2009 - 09:01

Tämä on hyvä kysymys, näyttää missä ne tiukkapipoiset majailee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 07:30

Voi "valperi" hyvä kun taas hienosti osasit vastata - eipä tuohon ole paljon lisättävää.

Ihmettelen kyllä ko. kysymyksen sisältöä täällä Napsusssa - mutta kait sitä voi kysyä mitä vaan - voihan joku tuntea tarvetta kartoittaa tilannetta ja suomenkansan tuntoja tämänkin asian suhteen.

Ihan kokonaan oma juttunsa on haluaako kukaan vastata. - jos joku kysymys ärsytää niin ainahan sitä voi pompata seuraavaan kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 08:05

Sama hurskastelu joka puolella.Eihän siis voi olla sellaista ihmistä normaali järjellä varustettuna joka ei edes ajatuksissaan kävisi vieraissa saati sitten......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 08:11

Vähän asiaton kysymys ehkä näille sivuille. Lienee jokaisen henkilökohtainen asia mitä on elämässään puuhannut ja mitä ei.
Mitä sitten lieneekään se huorinteko...eikös se vaan ole elämää, tätä päivää, nykyaikaa, kuka hyppää missäkin ja milloin sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 09:32

Tuli mieleeni Tarja Ylitalon laulun sanat"juokse vaan ukkomies,tulee aika kukaties,jolloin kaipaat perhettäsi...."jne...ehkä otin ehkä en...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 09:14

Kysymys ei ole sopiva, voisko ylläpito puuttua asiaan?Jotain rajaa myös henkilökohtaisuuksiin menossa, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.11.2009 - 15:02

en ole tehnyt. Hei ja mikäs asiaton kysymjys tämä muka on. Napsussa pahempaakin nähty ja lapset oppivat hyvin aikaisin jo toisiltaakin kaikenmaailman hirveyksiä.
Tuolla huudellaan v:ta p:ta h:ta alle kouluikäisen suusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 18:44

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 23:12

Mielenkiintoinen kysymys. Miten luokitellaan kyseinen asia? Iso kirja sanoo asiasta jotain, mutta mitä sanoo ihmisten ajatus, omatunto, moraali. Se, minkä joku voi luokitella kyseiseksi teoksi voikin olla jonkin mielesta laupeuden teko. Antaa toiselle siitä vähästään tai antaa siitä yltäkylläisyydestä mitä itsellä on.

Nautitaan elämästä ilman tekemistä tai tekemisen kanssa. Jokainen mielensä mukaan!!