Teen tilastoa napsulaisten joulu valmisteluista. Kissanainen johtaa

Aloitin 1.11-09

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 21:32

Mie olekkaan sitten tehnyt mitään sen kummempaa. Aattelin kyllä Jouluksi hankkia kuusen ja
etupihalle tekisin lumilyhdyn, niin ihan pienistä lumipalloista, ja lintusille pari kauralyhdettä
puun haaraan. Siinäpä sitä onkin tekemistä. Eiköhän näillä pisteillä jo aika korkealle pääse.
Lisäksi kauniita Jouluajatuksia on pääni täynnä, ne ovatkin sielullista rikkautta.
-Niin ja napsulaisille tottakai pitää saada aikaan rauhallinen joulu.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 21:19

Taisit sittenkin innostua Joulupanikoinnista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.11.2009 - 23:42

Miten sitä voi johtaa, kun ei valmistele mitään eikä aio valmistella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.11.2009 - 00:24

Ai että ihan tilastoa. No valmisteluni tulevat esiin aiemmin vastatuissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 03:27

Olen valmistellut yhteisöni joulumyyjäisiä. Omaa jouluani en ole valmistellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 10:52

Olen vain alkanut ajatella lahjojen hankkimista. Mitään en vielä ole tehnyt. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 15:18

jahas mihinkäs listallasi sit minä kuulun.. kyselen vaan uteliaana ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 16:07

muahhahaaaa~ hankin joulukalenterin n.2 kk sitten.
muuta en sitten varmaan edes teekkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 18:47

onks se sitten voittaja jolta joulu on ensimmäisenä ohi ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 08:09

???? millainen tilasto?
Kannaisiko jo kohta aloittaa samalla muidenkin juhlien valmistelut?
Itse olen jo tehnyt suunnitelmat, ensi juhannukseksi. No paikkakunta vaan on päätety , yksityiskohdat myöh.